![]() |
Klopt dit ?
hey,
Ik studeer dus MER bij HvA (hogeschool van amsterdam). Maar ik heb dus maar 8 uur les ofzo totaal in 4 dagen :s . Verder ziet hetr er naar uit dat het allemaal colleges zijn, terwijl op andere scholen mensen minstens 6 uur les per dag hebben en dat dan bijvoorbeeld 3 dagen achter elkaar :confused: :confused: |
Dat verschilt echt heeel erg per opleiding. Ik ken mensen die maar 2 dagen in de week colleges hebben (HBO ook he) en ook mensen die gewoon elke dag naar school moeten. Dus het kan zeker kloppen.
|
(= Leonoor)
Wat Andijvie zegt. Ik heb bv. maar op één dag les, van 13.15u tot 18.00u, twee vakken. En dan eens in de zoveel tijd nog stagebegeleiding (op dezelfde dag in de ochtend (van 10.00u tot 12.00u oid). |
pff dit bakt er dan weinig van als ik alleen maar colleges krijg, dan heb ik echt spijt dat ik voor HvA heb gekozen zeg een beetje gezelligheid op school met je klasgenoten zou namelijk ook wel leuk wezen, en dat vind je dus niet in colleges :mad:
arg er gaat nu echt vanalles door me hoofd .. bij Inholland Diemen hadden ze zelfs een eigen kroeg enz en wel op een redelijke hoeveelheid normaal les |
Colleges is een enorm ruim begrip...ik heb ook colleges, maar wel alleen met de mensen uit mijn eigen klas en ook erg veel werkcolleges.
En wat zegt weinig les hebben en colleges over de gezelligheid en het wel of niet hebben van een kroeg...? Wij hebben in Rotterdam ook een soort van kroeg op school, maar we hebben toch weinig college. |
Citaat:
|
Heb ik ook, dus dat kan best kloppen.
|
MER is ook een flauwe, nutteloze studie.
|
Citaat:
ik zit nog best redelijk vaak op school, alleen wel paar dagen met maar 3 of 4 uurtjes.. vanaf volgende week geloof ik wel redelijk wat groepswerk uren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat je zo weinig les hebt want MER is volgens mij toch best wel een brede studie. Dan zou je toch denken dat er veel meer colleges noodzakelijk zijn.. :s MER is toch Management, Economie en Rechten... Ik studeer alleen maar economie en ik heb al 4 dagen college, ongeveer 20u per week colleges... Vaaag
|
MER is dan ook een relatief waardeloze HBO.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd... Mijn ervaring van HBO'ers is dat ze lange dagen maken met allerlei groepsprojecten, etc..
|
Citaat:
|
Mijn rooster is nog meer ingekort...4x 40 minuten les...waarvan 80 minuten 'werkcollege'... :s En dan 10x in het jaar stagebegeleiding, als het klopt wat een klasgenoot van me zij...werkelijk geweldig. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die begint alleen volgende week pas. ;) |
Citaat:
wat zeurde je nou dan ? :o |
verschilt per school en de manier van aanpak op de school.
ik doe ergo en wij hebben het pgo systeem ik heb in total maar 7 uur les in de week de rest is zelfstudie. |
Citaat:
Ik vind het belachelijk dat je op een voltijd opleiding, waar je (ff afgerond) 1450 euro voor betaald, maar zo weinig les hebt. Daarom zeur ik. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |