![]() |
wat moet er uitgevonden worden om jouw problemen op te lossen??
Hee mensen!!
Ik volg momenteel de studie industrieel design en ik zou graag voor een opdracht op school willen weten wat er volgens jullie nou uitgevonden zou moeten worden om jullie problemen op te lossen. Het kan vrijwel alles zijn maar kom wel met een beetje originele ideeën!! Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!! Alvast bedankt voor je reactie!! Groetjes, Robbert |
een stoel :rolleyes:
Serieus, ik zou het zo 1 2 niet weten. Op dit moment heb ik geen problemen die opgelost kunnen worden door een gebruiksvoorwerp wat nog niet uitgevonden is. |
Een machine die aan de lopende band geld produceert zou wel fijn zijn.
|
Meer treinen op hetzelfde spoornetwerk of waar meer mensen in passen en die ook niet verongelukken.
|
Ik heb geen problemen.
|
Een teleporter, die volle kutbussen en -treinen..
|
Citaat:
|
Een geldmachine
|
Een bier infuus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de bijzondere dagen: Leffe :o |
Ik weet niet of dit er ook bij hoort, maar mn vriend en ik hadden het een keer over het opwekken van energie van fitnessaparaten. Als er daar toch op wordt gezweet waarom niet bij die apparaten het energie opvangen net zoals bij de fiets de dynamo.
|
Een apparaat dat me een elektrische schok geeft zodra ik weer lui gedrag begin te vertonen.
|
Een apparaat om me te motiveren.
|
een studiepuntmaakmachine ;)
|
een systeem van minder zware tassen op de fiets naar school.
|
geisoleerde theeglazen.
waarvan de buitenkant niet warm wordt. en doorzichtig/kleurloos. |
Een programma dat scripties schrijft. :cool:
|
een apparaat dat me vertelt waar de spullen zijn die ik allemaal ben kwijtgeraakt. en een geldmachine natuurlijk :p
|
een uitklapbaar huis a la de vouwwagen, maar dan luxe (y)
|
Mensen, mensen wel een beetje serieus en realistisch blijven.....
Er bestaan nog geen (zware) tanks die je vanuit een vliegtuig kunt werpen en die heelhuids op de grond landen. Misschien is dat een ideetje? Of valt dit niet onder je studie? |
- druk op de knop, hevig lawaai & voila daar zijn dus je verloren sleutels
- D/T programma, om al je D/T fouten te verbeteren :p. |
iets wat mijn gedachten omzet in tekst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag een machine die gratis studieboeken produceert...
Of nee, doe mij ook maar zo'n studiepuntenmachine. Dat is nog makkelijker. :D |
Citaat:
|
Ik ben heel origineel: ik ga voor de studiepuntenmachine:p
Of nee, de machine die mij heel hoge cijfers bezorgt.:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
teleporter
|
Jah, euh nu wil je een studiepunten machine, doe dan meteen een diploma machine.. ah nee, doe meteen een machine die voor je werkt; een geldmachine! Nee, doe meteen een machine die allemaal leuke dingen voor je koopt... of nee; doe een machine die al het plezier direct geeft.. als je zo gaat redeneren kun je net zo goed meteen een grafkist bestellen.. ben je er in 1x vanaf :nono:
|
Citaat:
|
S&S --> De Kantine
|
Een robot die mijn kamer opruimt
|
Een shotgun, maar die bestaat al.
|
Citaat:
|
een problemenoplossermachine
|
een machine die a la matrix je op enkele seconden tijd je hopen kennis en capaciteiten kan bijbrengen (pakken boeken lezen, en piano leren spelen in 7 seconden... :cool: )
|
een apparaat dat jouw hersenen van veel kennis kan voorzien zonder dat je daar actief moeite voor moet doen
een kamer waarin je niet verouderd en uitkomt op hetzelfde tijdstip als dat je erin bent gegaan, ook als je maanden daar hebt doorgebracht edit: die eerste staat hierboven ook al :bloos: |
Een machine die geluk voor je kan produceren :o
Met een beetje mazzel heb je veel minder problemen. :p |
een geldmachine
en een verstop-vriendinnetjes-van-leuke-jongens-machine. |
Tijdmachines
|
Een soort gevangenis waar ze vervelende vaders tegen zeer lage kosten in opsluiten, zodat ik geld over hou voor mijn mama en ik.
En een transporteerbuis waardoor je in twee seconden bij lieve mensjes kunt zijn die te ver weg wonen:o Voor de rest ben ik dik tevreden met wat er op de markt is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een onuitputtelijk probleemkastje waar ik alle problemen kan
opbergen totdat mijn leven te saai is (zo zonder problemen), en ik ze er één voor één kan uithalen om op te lossen oid. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |