![]() |
[Beplakte agenda]
eigenlijk wou ik dit hier ook wel even laten zien.
Want.. nou..gewoon :bloos: Voorkant: http://picserver.student.utwente.nl/...5QJ6YD1/p.jpeg achterkant: http://picserver.student.utwente.nl/...FKK5E3V/p.jpeg :) |
:)
|
heeft n vriendin ook gedaan. ziet dr veel cooler uit vanwege dr gele achterkant en omdat ze niet op orde zijn. gewoon lekker door elkaar...
|
bak een taart en vier et... :confused:
|
is wel kewl (y) ! heb je tenminste een wat eigen agenda ( en dan kun je zon goedkope saaie hema agenda kopen en van t geld wat je over hebt op een terasje gaan zitten! :D )
|
hulde! lang leve de agenda van 3 euro
|
jeetje, wat artistiek :)
|
heel leuk en arty inderdaad!
|
De voorkant zit netjes in elkaar. De achterkant is nog een beetje een rommel. Waarschijnlijk komt dat doordat de plaatjes onder iets te ver van elkaar zitten.
|
soulfly (y)
|
:confused:
hmm de opzet, de uitvoer en de plaatjes zijn niet mijn ding maar tja ben blij voor je dat je het zelf leuk vind |
Ziet er wel oke uit (y) , alleen je muzieksmaak is niet geweldig :P .
|
heeej, die agenda heb ik ook (alleen nog niet beplakt) 'k ga er vanmiddag even een keepvogel opmaken.
Ik vind hem wel leuk geworden (niet superartistiek, maar ach :P) |
Wat een walgelijke stickers zitten ertussen (n)
|
creativiteit met de large
dat had ik vorig jaar met stickers gedaan maar t ziet er lache uit |
had ik maar zo'n mooie agenda :(
maar daar ben ik niet creatief genoeg voor :( |
...
|
vind niet echt dat de agenda nu enige meerwaarde bezit
|
Kruisje :(
|
Christusje :(
|
Citaat:
@ Vice: had geen zin meer, en de plaatjes raakten op! :D @ da leentjuh: Foto's ja. Ach.. |
Dat deed ik 3 jaar geleden ook, alleen wat meer door elkaar ...
|
Citaat:
|
Citaat:
die creativiteit om zoiets te bedenken heb ik niet :( gewoon wat tijdschriften erbij pakken, waarom kom ik daar niet op! :( |
Opeth (Y)
Verder lijkt ie verdomd veel op de agenda van mn kleine broertje :| |
beetje jammer al die fijne rockerts en dat omgekeerde brandende kruis....dat is misschien wel een overtreding van de voorwaarden van dit forum...maarja schop maar lekker tegen de maatschappij hoor
|
Toen ik gisteren keek, zag ik de foto's niet en stelde ik me echt iets voor... Maar 't zijn gewoon plaatjes op een agenda... Niet zo heel bijzonder, lijkt me.
|
Citaat:
@TS: als je er iets van een vraag ofzo bij zet wil ik je topic best naar DK ofzo verplaatsen, maar op ART vind ik hem niet echt passen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |