![]() |
Aalscholvers
Aalscholvers denken allemaal:
"Kun je nog scholven, scholf dan aal." Doch door de golven diep bedolven wil weinig aal zich laten scholven Zo scholft zo'n beest zich uit de naad terwijl het woord niet eens bestaat. |
haha, dit is best wel humor. vind t een goed lopend gedichtje, komisch en nuchter, dat spreekt me aan. Wel denk ik altijd na afloop van dit soort gedichtjes ( na t stiekem nog een keer gelezen te hebben) ok, ja en dat was het dan. Het heeft weinig boodschap als het ware, maargoed, dat is ook niet echt de bedoeling lijkt me. Leuk in zijn soort :)
|
Ik vind 'm fantastisch :). Lekker krachtig, het rijmt fijn en natuurlijk, het metrum zit goed in elkaar, en het is nog grappig ook :)
|
Heerlijk, verfrissend, goed gevonden, origineel. Enig applaus is hier wel op zijn plaats.
|
Ja, ik sluit mij aan bij Mutant. Het is een goede vondst, vooral de slotzin is gewoon écht gaaf.
|
Kees Stip:
Aalscholvers denken allemaal: "Kun je nog scholven, scholf dan aal." Doch door de golven diep bedolven wil weinig aal zich laten scholven Zo scholft zo'n beest zich uit de naad terwijl het woord niet eens bestaat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |