![]() |
Als ik iemand in mijn negeerlijst zet, waarom blijft de zoekfunctie dan wel....
Als ik iemand in mijn negeerlijst zet, waarom blijft de zoekfunctie dan wel naar die persoon zijn/haar reactie's zoeken? Dit is bijzonder vervelend, als je iemand op ignore hebt staan wil je die persoon (tijdelijk) uitbannen van je forumbestaan.
Kan dit gewijzigd? |
Waarom ga je zoeken naar de reacties van iemand die je wilt negeren...?
En de reacties van mensen uit je negeerlijst zijn toch sowieso vervangen door het-een-of-ander? |
Citaat:
|
De ziel van BarbapapaX zit nu in Herby!!
|
Herby is een pussy. Ik bedoel, waarom zou iemand moeite doen dit te implementeren voor die 2 of 3 zielige aapjes die de ignore ook intensief gebruiken? Vooral niet voor zo'n huilbaby.
|
Citaat:
En ik heb het gevoel dat dat een multi van je is. |
Je kan zien wie de reactie gepost heeft. Als je ziet dat het Paperz was, kijk je er toch gewoon lekker overheen. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en herby (jaaaaaaaaaa ik weer) als je nou de moeite nam andermans reacties te lezen had je hier de eerste zin gelezen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=941142 |
Citaat:
|
Verder is 't alleen recht op een naam vragen erg egoistisch
ik heb ook de nicknam JUH als ik die in de zoekfunctie invoer (en met namen een tijdje terug) dan kreeg ik belachelijk veel hits van mensen die dat gebruikte... |
Citaat:
Maar blijkbaar vind jij dit normaal gedrag en ben je van mening dat je geheel in je recht staat, in dat geval halen we er wel een derde, onafhankelijke, partij bij. De forumbazen. :s Ik heb hier zo'n hekel aan, mensen die gewoon maar door blijven sarren om het sarren. De eerste zin uit die posts slaat voor mij als een tang op een varken, oftewel, ik kan er geen touw aan vast knopen. Je zult toch iets duidelijker moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar in veel gevallen stond je binnen no-time met een reactie.. Ik nam dus de proef op de som... in hoeverre jij daar werkelijk moeite mee had (dat zegt die eerste zin) |
Citaat:
Dit is echt puur gezeik, weet je. Bovendien houdt Paperz echt wel op.. hij wilde alleen even z'n punt bewijzen. |
Citaat:
Herby is geen normaal nederlands woord dus ik mag er vanuit gaan dat het niet vaak gebruikt wordt, oftewel: het is prima voor een nickname. |
Citaat:
|
Citaat:
Als hij nu in het russisch gaat schrijven ga ik ook niet opzoeken wat ie bedoelt. |
Citaat:
verder weet ik zeker in 2 gevallen dat herby bij populaire TV - aangelegen werd gebruikt... maar dat terzijde |
Citaat:
|
Citaat:
plus 'diegene' is allang uit mijn negeerlijst omdat de negeerfunctie gewoon niet goed werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is echter niet altijd het geval |
Citaat:
|
Citaat:
nee ok, das een fout van mij. Geef ik toe. Maar dan nog, mijn naam overal nutteloos noemen is bijzonder irritant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het infantiel, maar je moet het zelf weten. 1. het heeft geen enkel effect 2. vroeg of laat geef je me een inkoppertje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen PM ontvangen hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier hebben we toch PM of MSN voor? :confused:
|
Citaat:
En ik zou verder (ik ga 't verder niet opzoeken) vragen of iemand stop ipv te zeggen dat ze moeten stoppen... dat terzijde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |