![]() |
Strike First
Ok, ik ben benieuwd of hier wat mensen bekend zijn met Strike First ? In ieder geval, vergeet die demo, ze hebben een MCD opgenomen en dat ding rockt.
Liefhebbers van de Cro Mags mogen dit al helemaal niet missen. Citaat:
|
dat No Way Out klinkt strak
|
Vette song. Live was ik ook erg te spreken over deze band. Coole shit. En de 7"/mcd heeft een Rampage voorkant.
Site ziet er net uit pimmetje :P |
hypekid :D
|
Dat nummer is lekker! Gisteren al van asice gehaald :) Verder ben ik eerlijk gezegd nog niet zo heel bekend met die band... Ik zal ze wel es gaan checken
|
ik word fan van deze band!
ook al willen ze me allemaal in elkaar beuken... |
Citaat:
|
Hahaha. Cool detail trouwens: De foto op de site lijkt enorm veel op de voorkant van Wolfpack van DYS. En de voorkant van de cd/mcd is Rampage!
|
Hoe cool zijn joggingsbroeken als merch overigens.
|
Citaat:
|
hmm. niet echt mijn ding maar toch is dat liedje best ok (y) edoch wat eentonig
oja en het is net alsof de zanger een dikke tong heeft? |
Citaat:
Ow en Arjan, als die Arnhemse flikkers het niet doen ram ik je wel in elkaar... TERRRRUGGG DAT SKATEBOARD ! |
ik heb ze een paar weken terug in apeldoorn gezien, vond het wel een vette show, alleen de zanger was mij wat te tam qua podiumpresentatie, voor de rest was het ook live vet
|
waren die op de deco afgelopen jaar..?
|
|
Herstel, alleen de gitarist van Strike First, Emiel, is een Arnhemse flikker.
|
Citaat:
|
die band vond ik heel erg slecht in de kade een tijdje geleden
|
Citaat:
|
die demo was wel ok.
paar gorefest riffjes. die mcd moet ik def. uitchecken, band met potentie, live ook goed, vrijdag als goed is weer in zwolle |
Citaat:
MP3 geluisterd ? |
Citaat:
|
Dat tshirt met die rat erop is wel heel erg dope trouwens... over de mp3.. stem ben ik niet zo over te spreken.. muziek klinkt veel belovend
|
Citaat:
dat optreden in de kade was met death champs best lang geleden ja |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een boos ventje ben je toch, cheer up *kusje* |
haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he vet nr! klinkt wel cool
|
gaan er nog mensen naar zwolle?
|
Citaat:
|
Present.
|
In mijn overduidelijke staat van lamheid vond ik: de zaal niet echt geweldig aan het begin de sfeer een beetje ver te zoeken en shattered (?) wel lekker klinken live en de rest was ook absoluut niet verkeerd.
|
hahaha
vat er nog enne :) |
erg coole show gisteravond. morgen ook aanwezig in veenendaal.
|
Ik helaas niet, jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |