![]() |
waarom mannen niet luisteren en vrouwen neit kunnen kaartlezen
in dit boek ben ik op moment ingedoken
vind het een erg leuk boek met wel wat humor en bevestigende verklarigen zowel naar vrouwen als mannen!! De moeite waard om aan te beginnen |
haha, dat heb ik ooit ook eens doorgebladerd ja... zeer vermakelijk
|
wat een stomme stelling :p :p
wedde dat ik kan kaartlezen :D :p :p lijkt me een leuk boek |
is dat dat kleine roze, of blauwe boekje? (was er in 2 soorten) dan heb 'k hem wel is door gebladerd idd. bij een vriendin van me hebben ze die.. best grappig :)
|
Crappy stelling, denk niet dat ik ooit aan dat boek begin.
Grim |
Citaat:
|
Ik denk dat ik me er aan zou gaan ergeren. Ik kan me ook al opvreten met genderkritiek die ik wil maken aan de hand van Suske en Wiske.
LUH-3417 |
Citaat:
de communicatie tussen mannen en vrouwen is verschillend mannen zijn gewon mindere praters dan vrouwen zijn heel veel van dat soort dingen staan er in uitgelgd. ik vind het een gewldig boek! p.s. eerste boek wat ik lees zinds k harry snotter heb moeten lezen in de 2e |
Ik krijg jeuk van uitspraken die beginnen met 'mannen/vrouwen zijn gewoon...' :)
LUH-3417 |
Citaat:
|
ik heb het boek ook, 't is inderdaad erg humoristisch en verduidelijkend :)
xxx |
Waarom zou je dat willen weten? Je hoeft toch niet alles van elkaar te snappen?:p
Duivelaartje |
Citaat:
LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan kaartlezen, maar ik doe het niet. Ik zou kunnen praten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zou een goede reply kunnen maken, met argumenten, mooie zinsconstructies en interpunctie (laat ik eens gek doen), maar ik doe het niet. |
Citaat:
:o Grim |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb deze topic niet geopend om het boek te verdedigen, maar om jullie te vertellen dat het een mooi boek is! |
Ik heb dat boek ook, ook al geloof ik hier en daar niet alles in dat boek, denk ik dat er een grote kern van waarheid in zit.
Maar bovenal: GEWELDIG boek :D |
ik kan erg goed kaartlezen zelfs! ( ik ben een vrouwlijk iets)
|
Citaat:
|
Offtopic: Er stond eens iets in mijn nl boek over verschillen in communicatie bij mannen en vrouwen waardoor dit soort problemen worden veroorzaakt.
Mannen: snel en efficient praten. Ze willen vooral geen oogcontact. Vrouwen: lang en uitgebreid, soms voor de lol. Hebben veel bevestiging nodig. |
Wat Lotte zegt, is over het algemeen waar, maar er schijnen uitzonderingen te zijn.... zoals mannen met vrouwenbreinen en andersom :p
Kijk rond in je klas... je ziet altijd mensen die eigenschappen van het andere geslacht lijken te hebben ;) . (No offence, tegen niemand hiero :P ) |
Ik hou niet van dat soort boeken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |