![]() |
wasknijpers
Gebruik jij (of je moeder) wasknijpers of hang je de was zo over t wasrek dat t er zonder wasknijpers nog niet vanaf valt?
|
droogtrommel, dan strijken
|
wij hebben gezellige houten gekleurde knijpers, maar sokken hangen we meestal gewoon over het randje :)
|
Citaat:
|
I <3 wasknijpers, niet alleen kun je je kleren ermee ophangen. maar ook mooie kunstwerken van maken. Zo heb ik vorige week een kraanvogel gemaakt. :cool:
|
strijken doe ik niet meer aan sinds ik geen nette bloesen/bloezen/blousen aan hoef...
|
hoi, ik maak van de wasknijpers een leuke alto-ketting, kusje!
|
maar jongens gebruiken jullie in de zomer ook de droger? want dat is natuurlijk energie verspilling :eek: :eek: :eek:
|
wij hebben houten,maar die zijn retro en iedereen weet natuurlijk dat retro uit is dus eis ik dat mn m00der wasknijpers van plastic koopt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe kom je in godsnaam op het idee om een topic te openen over wasknijpers?
En zou je dan meteen uit kunnen leggen wat het met LS te maken heeft (als je goed doorrekend kan je alles verhalen op LS, maar eigenlijk zie ik hier geen directe duidelijke link naar LS) |
Citaat:
|
Citaat:
nou Leen , wasknijpers zijn hot en happening |
Citaat:
|
Citaat:
wat een crimineele knipoog |
jaaaaaaaaaaa ruig hard en fout oee oe oeeee
|
|
waar is iedereen nou?
|
roddelgroepsgesprekken op msn jeweettoch
|
Hehe, ik wil het topic best een kans geven maar heb niet het idee dat het ook maar ergens over gaat...
moet dan wel ontopic blijven. |
Citaat:
ik wil meedoen jeweettoch ontopic: ik heb een blauwe voor me hangen. |
Citaat:
bruine wasknijpers zijn trouwens hot deze herfst. |
Wij hebben zoveel was, dat we zowel de droogkast gebruiken als de wasknijpers :cool:
|
Wasknijpers, behalve voor de kleine was (dwz handdoeken, sokken, ondergoed..) dat gaat over een rekje. Wasdroger past niet, geldverspilling en aan de lucht drogen gaat sneller.
|
mijn moeder weet niet hoe wasknijpers werken
wij hebben een schoonmaakster die dat deed maar nu moetik dat doen (wederom HET proces) vorige week moest bijna mijn vinger geamputeerd worden omdat ik mijn vinger er tussen kreeg :eek: :eek: shit zeg dat deed pijn verder gaat mijnv oorkeur uit naar hout & plastic want als je natte kleren buiten hangt kan dat niet met hout want dan krijg je een houten afdruk op je kleren dus dan kies ik voor plastic (y) maar binnen voor hout (of was het nu andersom?? :S) |
Mijn moeder gebruikte ouderwetse houten wasknijpers, als ik de was doe hang ik kleding zonder wasknijpers over de lijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet alle was kan in de droger :nono: Daarvoor ehbben wij ouwe gouwe houten kniepers.
|
Citaat:
|
wij hebben geen droger, dat is slecht voor het milieu, en slecht voor je kleren
:nono: |
Citaat:
van je ouders zeker ik gebruik wasknijpers om foto's op te hangen om te drogen na het afdrukken (y) en voor de rest niet. |
Citaat:
|
Wij hebben hele hippe wasknijpers zodat we de hele buurt kunnen flashen met onze hipheid :eek: :eek: :cool: Ik vind wel dat je met de mode mee moet gaan wat dat betreft; hippe wasknijpes voor hippe kleding (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb weleens een eend gemaakt van wasknijpers :)
otie heb jij een ** in je **? :) |
Citaat:
|
ik had een keer wasknijpers aan m'n tepels geklemd (y)
|
Citaat:
ik maak graag eenden uit blokken hout , ik ben goed in snijwerk en ik heb een ** op mn ** , ja ...hoezo? is daar iets mis mee? |
Citaat:
|
en was dat een fijne ervaring? :p
ik heb gewone houten wasknijpers, ik heb geen droger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil gothic wasknijpers
|
wij gebruiken houten want de plasticen gaan altijd kapot door het weer want dan drogen ze uit :o ik doe kleren die ik snel nodig heb in de droger, de rest hang ik buiten of een nachtje over de verwarming.
|
Wij gebruiken onze wasknijpers niet op de was mee op te hangen... wij stoppen ze in ons haar...
*is weer eens wat anders* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |