![]() |
gamma ray
meer fans?
|
Nee, ik vind het gay.
|
ga maar gay :rolleyes:
|
is een topic over manowar al niet genoeg?
|
Kwil al een tijdje wel eens een cd luisteren, maar bij m'n platenboer hebben ze alleen die liveplaat. En ik luister liever eerst wat studio-albums voor ik voor live ga.
|
Gamma Ray is best gaaf, maar ben er momenteel niet in de stemming voor.
|
Neh...niet mijn stijl...
|
"It's a heavy metal universe!" :D
Zo eens in de tijd wel leuk om te luisteren.. |
kai heerst, die vent zingt zooo gaaf :D
|
Citaat:
|
ramma gay
|
Citaat:
|
slotje
|
Citaat:
Misschien dat de ts eens wat meer info kan geven om een iets minder eenzijdig topic ervan te maken? Verder ken ik het niet maar verwacht ik van de rest wel normale, ontopic reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gamma Ray is wel... redelijk.
|
Citaat:
"HEAAAVYYYY METAL IS THE LAW" :o |
Die nieuwe cd van Stormwarrior is ook best kicken. Kmoest eerste luisterbeurt ff wennen en was bang dat ik hem niks zou vinden maar hij klinkt toch geweldig :D
|
ik moet de nieuwe nog een keer aanschaffen, dus daar kan ik niet over meepraten :(
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
niet bepaald fan, vind ze best wel goed, maar ik heb toch liever Helloween. :)
|
Ik ken eigelijk alleen Follow Me (liedje) en die is erg goed. (y)
|
mwah, wat ik ervan ken is wel leuk voor af en toe (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan trouwens niet echt begrijpen dat mensen deze band 'gay' vinden. Ze zijn heavier als menig andere band. :rolleyes: Powerplant is een heerlijk album met nummers als Armageddon en Razorblade Sigh. Samen met Land of the Free waar een paar gastvocalen op zitten van o.a. Hansi Kursch en Michael Kiske. Deze twee cd's zijn nu spotgoed bij de large. Dus als je ze nog niet hebt, dit is een goede kans. Zeker aan te raden voor mensen die wel houden van toffe metal. (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |