![]() |
[provider] "Hi"
Ik vroeg me af hoe de ontvangst is met "Hi".
|
In het gat hier waar ik nogal wat problemen met het bereik van t-mobile had, werkt et prima, zuiden van drenthe btw.. maar verder is het natuurlijk per streek verschillend.
het is trouwens gewoon het kpn netwerk en die heeft een van de grootste landelijke dekking. |
Je bedoled provider KPN met een Hi pakket :)
En dat is gewoon overal goed.. |
Citaat:
Ik weet helemaal niks van de providers. Ik woon in regio Zwolle. En welke provider kan ik nou het best nemen qua ontvangst/prijs? |
Maakt tegenwoordig volgens mij nog maar weinig uit..
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe de netwerken verbeterd zijn, maar zo'n jaar geleden was het zoiets:
KPN = (y) (y) Vodafone = (y) (y) Telfort = (y) T-mobile = (y) Orange = (y) (n) geen van allen echt slecht dus, wat vroeger wel ander was, 5 jaar geleden had ik dutchtone (nu orange) en toen had ik op veel provinciale wegen niet eens ontvangst en in gebouwen ook niet. |
Is er ook nog een provider die belachelijke regeltjes? Die wil ik natuurlijk vermijden.
Zoals bij T-Mobile: onder de 5 euro mag je niet meer sms-en. Belachelijk! Of is dit alleen met prepaid? |
alleen bij prepaid natuurlijk, als je een belbundel abo hebt dan hebben ze natuurlijk het liefst dat jij nog meer dan je belbundel gaat verbellen omdat het je dan extra kost.
|
Hi bevalt me prima qua ontvangst, tot nu toe. Volgens mij hoef je je daar tegenwoordig niet meer zo druk over te maken.
Als enig 'belachelijk regeltje' kan ik bedenken dat je per minuut een bedrag betaalt, en niet per seconde. Het maakt dus niet uit of je drie seconden belt of 59. |
Ik heb Hi en overal waar ik kom heb ik gewoon prima ontvangst. Alleen als ik in sommige gebouwen ben heb ik op sommige plekken niet echt goed ontvangst, maar dat is bij elke provider.
Wat al gezegd is, je hoeft je om de dekking tegenwoordig niet meer zo druk te maken. Overal heb je tegenwoordig goed ontvangst. |
In dit boerengat is KPN erg goed. T-mobile ook trouwens, omdat hier in de buurt een mast van ze staat. Vodafone is ook goed, Telfort is iets minder, maar Orange is echt het beroerdst! Maarja, wat wil je als je je eigen masten niet meer kan betalen en ze verkoopt, en nu weer nieuwe bij moet bouwen :rolleyes:
|
het enige wat met hi is is dat je volgens mij niet kunt wappen met prepaid, maargoed dat zal wel nvt zijn hier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.telfort.nl/prive/abonnement/diensten/wap/ maakt verder weinig uit :) |
Citaat:
2.KPN (afhankelijk van het abo) 3.Vodafone and so on :rolleyes: |
ik heb nog een prepay sim kaartje bereikt is prima hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |