![]() |
De Mol
de mol,
spitse snoet in de grond geheid aards gewroet naar waarheid t is de aard van de mol |
:) Leuk. Simpel maar doeltreffend, kort maar krachtig, gewoon leuk. Niks op aan te merken (y) .
|
Ja daar ben ik het wel mee eens :D
Leuk, een beetje dubbelzinnig eigenlijk (y) |
Wel grappig..geen literair hoogstandje, maar goed genoeg voor op de vroege ochtend.. :D
|
Ik ga er natuurlijk meteen iets achter zoeken en de eerste laag die in me opkomt is dan 'het actief graven naar de waarheid'. Verder is het gewoon leuk, goed geschreven en zeker niet afgezaagd; erg goed gebracht juist.
|
Citaat:
|
En kijk,
Kijk zijn handjes draaien Zie jij hem ook naar de mensen zwaaien? Ja, prachtig staaltje, van Marc De Kok... je publiceert wel prachtige gedichten, maar schrijf er ook eens zelf... De complimentjes zijn voor de oorspronkelijke auteur... ik vit misschien, maar ik kan dit niet aanzien, zonder auteursvermelding... Groetjes, Dreampoet |
met weinig woorden veel gezegt:) leuk!
|
Citaat:
|
het liefst zou ik hoffhuurvreter persoonlijk van dit forum af willen schoppen want dit kan echt niet gewoon. erg laf! en misleidend!
|
Citaat:
of moet ik het topic beter lezen :bloos: edit: ja dat moet ik gedicht is goed gevonden, door iemand anders! |
Bijzonder treurig dit. Hier zullen consequenties aan vastzitten. Dank aan Dreampoet!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |