![]() |
mannen: anale sex (doen bij een vrouw) vies of niet vies?
en anaal vingeren?
|
Anaal vingeren lijkt me viezer dan anaal neuken... maar volgens mij kan het laatste niet zonder het eerste
|
Citaat:
dat sommige vrouwen er niet van houden, da's een tweede. :) dat sommige vrouwen juist wel van anaal houden en vrij ruim(denkend) zijn rond desbetreffende kringspier, da's een derde. ik vind anale seks op zijn tijd kunnen, maar dan moet de anus wel goed schoon zijn (clismaatje o.i.d.), het moet niet zo zijn dat ik de poep van mijn purpergekopteliefdespaling af moet schrapen, daar pas ik voor, daar gruwelijk ik van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zal in al je geilheid maar eens besluiten tot een likje over de anus te geven (wat genoeg mannen doen die niet homo zijn, zoals ondergetekende) en daar een bruin restje, een kruimel, poep onschuldig zien zitten ins Arschlog. Dan is het meteen schluss und Auf Wiedersehen! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is inderdaad wel een wat mindere ervaring te noemen :p. Maar geloof mij maar, normaal gesproken gaat dat veel beter hoor ;). Serieus, er komt echt helemaal niks van viezigheid aan te pas :). |
Ach...vies..goh...valt wel mee..
Maar anale sex kan me gewoon niet boeien... Het is minder fijn voor mn vriendin dan 'gewone' sex, en ik vind het niet eens leuker dan 'gewone' sex. |
Nou nee, gezien het feit dat er een prachtig alternatief is blijf ik met mijn kampfstein deluxe gewoon lekker in haar vagina pompen.
|
Niet vies hoor, is mijn ervaring. Ik doe het graag, en m'n vriendin vind het opzich ook niet heel vervelend al is 'gewone' seks voor haar logischerwijs lekkerder. Anaal vingeren is ook weinig mis mee, dat geldt wmb voor zowel geven als ontvangen :)
|
Wat Timmert zegt. :)
|
ik vind het vooral "zinloos"... waarom dat als het beter kan :confused:
|
Citaat:
Of zoals de oude vertrouwde doch dode dichter Bredero ooit schreef: 't kan verkeeren, in de anus kunt uw het echte strakke werk leeren. ;) |
Hoeveel topics zijn er al over spunkhouwitsers die tot de ballen in sterren verdwijnen?
|
het is een uitgang.
al die 'shit' is niet aan mij besteed! |
ja heb er geen probleem mee, ff douchen erna
|
Citaat:
Ik denk dat vooral het idee het zo geil maakt. Maar aangezien de lul van mijn vriend er nooit verder dan alleen de eikel inpast, kan ik er niet echt over meepraten.:( |
Mjah van mij hoeft ut ook niet!!
Zeker nu niet... Misschien als je al lang iets hebt en het allemaal een beetje gewoontjes word dat het is wat anders is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de kans dat er wat aan je piemol blijft hangen (zeker als je het met condoom doet) is ook niet zo groot... ze moet gewoon wel vantevoren gepoept hebben, en niet 5 minuten voor je aan de gang gaat... |
Citaat:
|
ik doe het denk ik niet echt voor mij plezier...dus een nee voor mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
praat mer er niet van, heerlijk
|
|
Valt me nog mee dat de 'stront aan de knikker' opmerking niet gemaakt is :D
On-topic: Kheb nog niet zo'n ruimdenkende bedpartner mee mogen maken. (en zelf zit ik er nou ook niet bepaald op te azen) dus geen idee hoe het voelt :) |
Citaat:
|
zowel anale sex als anaal gevingerd worden op de juiste momenten vind ik keilekker :)
|
Niet vies.
|
Als je nagels maar kort zijn. Gadver, straks zit er schijt onder... ;) :p
|
nog nooit gedaan maar lijkt me ook niet echt zo....
|
Ik ben er wel voor in, maar durfde het bij m'n ex niet voor te stellen.. bang dat 'ie het vies zou vinden... :o
|
Yup, het is erg fijn, als het lukt tenminste.
|
Even de gouden tips in a nutshell:
*gebruik olie inplaats van glijmiddel, dat verzacht de pijn. *en doe het spontaan tijdens een geile vrijpartij. Want dan ben je ontspannen, zijn de spieren daar wat opgerekt, is alles nat en glibberig en is het gebied goed doorbloed, dus je voelt dan heel goed wat er nou zo fijn is aan anale sex. Je moet zo geil zijn dat je niet meer bang bent. En dan is het gierend lekker. Echt, het genot raast langs je ruggegraat op en neer en ontploft ergens binnen in. En nee, het is niet vies. |
Citaat:
|
Het lijkt mij wel geil. Wil het best wel een keertje proberen.
Wat denken de jongens eigenlijk van zelf genomen worden met een voorbinddildo. Eng idee? Of leuk om mee te experimenteren? Heeft er iemand ervaring? |
hahahah, nou dat lijkt me dus helemaal niets! :D
|
nog liever een oor dan een poepertje
|
Niets mis mee.
|
Citaat:
|
hmmmm, kschijt er liever alles uit dan dat er iets IN komt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm. Ja, daar heb ik over gehoord. Daar had ik even niet bij stil gestaan toen ik dat schreef. Geen ervaring mee, en op een of andere manier niet echt gemotiveerd om er ervaring mee te krijgen. Maar goed, we zien wel...
|
Citaat:
maar de 'gewone' manier is tog leuker, maar us een xtje als afwisseling is het wel grappig:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |