![]() |
Porsche 911
Haar Porsche 911
Bouwjaar 86 Onderhoudt ze zelf Want dat vindt ze prachtig Haar man is bijna 103 Amper 40 is ze zelf Ze denkt aan euthanasie En haar Porsche 911 Al is hij meer dan 100 Maar nog gezond van lijf Hij heeft haar vaak bedonderd Met steeds een ander wijf Hij is hopeloos dement Maar als hij overlijdt Staat in zijn testament Raakt zij haar Porsche kwijt Die gaat naar ene Evelien Zijn jongste maintenee Die is nauwelijks 19 Maar telt in bed voor 2 Met dat feit in gedachten Overweegt ze nu een trio Ze droomt van wilde nachten En een Porsche cabrio In zo'n wilde nacht Liet hij plotseling het leven Het kwam vrij onverwacht Maar Evelien is wel gebleven De Porsche is gered En daarmee zij zelf Ze delen nu het bed En de Porsche 911 |
Je hebt wel humor :D
Maar.. is het niet mooier om al die getallen voluit te schrijven? 911 - negenhonderdelf etc. Dan komt het rijm meer tot z'n recht, denk ik. Maar verder heel erg leuk :) |
Inderdaad, erg grappig :) verder ben ik het met Re3m eens.
|
Ik vind het spelen met die getallen net leuk, de rijm komt speels tevoorschijn... als je de getallen voluit schrijft, ligt het er bovenop en dat maakt het in dit geval minder interessant. Het is net door die vele terugkerende cijfertjes dat hier iets aparts staat.
Leuk gedaan, leuk gevonden rijm en zeker leuk 'verhaaltje'. Ontspannend om te lezen en mooi om te zien hoe vloeiend het loopt. |
Leuk :)
|
Citaat:
|
ahahahahaaaa
zo grappig |
Ik wist niet dat je zulke gedichten ook al kon schrijven :cool:. De rijm is erg gaaf, vooral met die getallen zo, op het eerste gezicht valt dat ook niet zo op. Heel vermakelijk en sterk geschreven (y).
|
Ik vind 'm echt grappig ! :D
vooral de laatste strofe is erg leuk |
super!
|
www.zoveelcomplimentenhebiknognooitgehad.nl :bloos: :cool:
|
Hehe, zo grappig.(y)
En leuk einde, heel tof met die getalletjes erin, 'k zou het inderdaad niet voluit schrijven, nu is't beter. Leest vlot en is lekker luchtig. |
Vind deze niet zo bijzonder, van Phil Logan...
Groetjes, Dreampoet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |