![]() |
Probleempje studietegemoetkoming scholieren.
Nou ja het probleem is dat ik nu geld krijg van de IB-groep waar ik eigenlijk geen recht op heb. Toen ik door had dat het het verkeerde formulier was heb ik ze opgebeld en uitgelegd dat ik waarschijnlijk het verkeerde formulier had opgestuurt. Ja dat was geen enkel probleem ze zou me wel het goede formulier opsturen en het oude zou toch afgewezen worden. Maar opeens wordt er 80 euro op mijn rekening gestort door de IB-groep. Dat is dus toch van die ene waar ik geen recht op heb. Misschien hebben ze het niet door: dan heb ik 2 keer zoveel geld zonder die ander aan te vragen omdat dat deeltijd is en ik krijg nu voltijd. Komen ze er nog achter dan?
|
Of ze er achter komen, geen idee. Maar bedenk je wel dat áls ze er achterkomen, je het teveel uitgekeerde moet terug betalen. Dus het geld uitgeven zou ik niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vragen ze vanzelf wel weer terug of ze houden het in op je stufi dus niet mokken straks :)
|
Hoe is de situatie dan precies?
Studeer je komend jaar en zat je vorig jaar op de middelbare school? Dan kan het namelijk zijn dat je over juli en augustus een overbrugging ontvangt en vanaf september studiefinanciering. Maar is de situatie anders dan moet je 't even uitleggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |