![]() |
Titel-loos
Roze lucht, roze wolken
Koeien hebben roze vlekken Mijn anders altijd zo zwarte kaftpapier Is nu roze Knipperend met mijn ogen Klopt het wel wat ik zie? Op zoek naar een oranje horizon Ik zie enkel roze Uren, dagen weken later Zet ik die bril af Poeh, eindelijk 256-kleuren Godzijdank Blauwe lucht, grijze wolken Koeien hebben zwarte vlekken Mijn kaftpapier weer zwart Gelukkig, terug op aarde Hmm, beetje eh, wazig.. wat zou jij aanpassen/anders doen? |
Toch vind ik het wel leuk :)
|
Erg leuk bedacht, leest lekker vlot weg.
|
Ik dacht toch echt dat ik hierop had gereageerd en dat jij nog een ander gedicht dan handen op het forum had gezet... heb jij je topic verwijderd?
|
Ah zie je wel, dit is een andere versie!
Ik blijf bij mijn vorige commentaar, alleen dat ik die cijfers hier nu niet mooi vind staan. Maar ik heb geen zin om het opnieuw te typen, je zult het wel gelezen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Roze lucht, en de roze wolken maken dat de koeienvlekken evenzo zijn zelfs het pasgekochte zwarte kaftpapier vervult me met de kleur die wit noch rood is Knipperend met mijn ogen - ik knipper nog eens want, klopt het wat ik zie? - Op zoek naar een oranje horizon maar niet gevonden want roze is de kleur vandaag dagen, weken en uren later zet ik mijn spiegelglazen af En wat was het een tijd geleden dat ik duizenden kleuren zag Blauwe lucht en grijze wolken de koeien zijn zwartwit, ik heb het wel geweten en mijn kaftpapier weer zwart - gelukkig schrijf ik verder, mijn inkt ziet rood van vreugde - |
Citaat:
Uren, dagen weken later Even een Kommaatje tussen dagen en weken. Ik vind 'm toch echt heel fijn, leest lekker en lekker vrolijk! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |