![]() |
Handen
Met een glimlach draai ik me om
Ik voel een hand, spelend met mijn haar Een hand, die zo vertrouwd is Zo lief Onze handen vinden elkaar Een deel van mij, een deel van jou Net zoals wij samen Het zijn de handen waar van ik hou De handen die van mij houden Handen die van elkaar houden |
Hmm, nee. Ik vind hem een beetje te slijmerig :o . Het idee van handen die elkaar vasthouden is op zich niet slecht, maar het had wel wat origineler uitgewerkt kunnen worden, vooral na de eerste strofe kan het beter denk ik.
|
Hm, ja. Het idee van de handen is wel leuk, als twee verenigde personen. "Een deel van mij, een deel van jou"
Maar er mist nog iets in, denk ik. Alsof het nog niet helemaal compleet is.. Misschien is het leuker als je iets minder vaak het woord 'handen' gebruikt, en iets vaker iets anders, een vergelijking, of in ieder geval iets waarmee je die vereniging of samensmelting kunt verwoorden. Het idee spreekt me in ieder geval wel aan (y) |
Ik vind eigenlijk precies wat lovetear vindt :o. Ik denk dat je ook wat teveel hetzelfde zegt; je kunt misschien wat meer doen met het thema 'verbondenheid', waar die handen natuurlijk een perfect symbool voor zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |