![]() |
helup
haihai mensen,
ik moet morgen een opdracht maken voor handarbeid. ik moest eerst een blad natekenen , en nu moet ik met dat soort bladeren iets creatiefs maken. nagetekende dus. ik dacht dat ik mschn een geschilderde boom met daaraan gekleurde uitgeknipte bladeren kon plakken, maar dat vind ik zo afgezaagd.ik weet dat het allemaal erg saai is, maar kan iemand mij helpen???? (ik weet dat ik het ook op creatieve vakken kan posten :bloos: , maar volgens mij krijg ik dan te weinig reactie's) alvast bedankt voor jullie hulp :) anne |
Gewoon niet maken en als reden geven dat het te weinig artistieke uitdaging bood. (y)
|
misschien is het juist wel een uitdaging, omdat je niet zo 1, 2, 3 wat weet
|
ik vind t nou niet echt uitdagend...
maak een poppetje van blaadjes of zo? en dat de blaadjes dan ongeveer de vorm hebben van de lichaamsdelen.. ik weet ook niet zo veel boeiends geloof ik... succes ermee danmaar he.. ben je te laat begonnen of is dit gewoon een duffe startopdracht of zo..? |
Citaat:
|
nouja.. dan niet?
ik probeerde iig nog iets te bedenken.. |
Citaat:
kbedoel dat het een duffe startopdracht is haha ik vind het een beter idee dan dat van mij :) |
Citaat:
-> Creatieve Vakken dus. |
bladeren kopieren en dan groter kopieren, en dan daar iets mee doen dan krijg je loik effect want dan zie je de nerven enzo errug mooi! ( en dat had ik zelf bed8, soms heb ik wel heldere ideeen!)
|
Ook leuk misschien en niet zo kinderachtig (:o), grote en kleinere bladeren uitzoeken, die onder een blad leggen en zacht met potlood over dat blad gaan zodat je afdrukken krijgt van die bladeren.
Ik ben benieuwd wat het wordt ;). |
TS zal er niks meer aan hebben, maar wie weet een ander. ;)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |