![]() |
waar ?
meestal zijn de ouders enz thuis bij mijn vriendin en als ik dan naar daar ga hebben we toch af en toe is echt zin om het te doen maar jah haar kamer deur kan niet op slot omdat het kapot is . dus ik vraag nu weten jullie nog ergens anders waar je alleen bent en niet gestoort kan worden enz ? en liefst wel in haar huis
|
badkamer deuren kunnen heel goed op slot :P
|
de schuur
|
Gewoon duidelijk maken aan die ouders dat ze niet binnen moeten proberen te komen?
Snappen ze écht wel. |
Citaat:
|
jah idd wel mja ze hebben ook nog 2 jonge kinders dara in dat huis en die zouden gewoon binnenstormen al veel voor gehad en je mag nog zeggen van je mag hier niet komen enz doen ze toch nja er ook is met haar ouders over praten gaan wel zien waar het op uit komt dan
thx (y) |
Damn dat ken ik heel goed... en is echt een bron van frustratie :( Sja je kan ook ff naar het toilet gaan, maar echt romantisch is dat ook niet... badkamer is alleen geschikt voor iets vlugs, en ook daarvoor niet eens echt... Ik weet niet egt een oplossing, en ik ben ook best blij dat ik over een jaar op kamers ga :o
|
nuja haar zus haar kamer maar dat is dan beetje raar zo op haar bed van haar zus :s en anders maak ik wel dat haar ouders die kleine ventjes ffkes buitensmijt ofzo :p
|
Als het echt niet in haar huis kan, kan je het toch alsnog in jouw huis doen?
Of is dat een hele stomme vraag? |
ne mja altijd hier is ook nie leuk heh
|
ghegeghe, ben ik blij dat ik een flatje deel met 2 matties die beiden ook een vriendin hebben. dus dat lost het geluid van de bonkende muren vanzelf op.
ik kan me nog wel een keer herinneren dat ik met een ex van me lag te blaffen, haar lag te douwen op haar minuscule zolderkamertje, dat het moment van exploderen door penetreren bijna daar was en dat haar lieve grijze, dakduifoma opeens binnen kwam wandelen, de reinste onschuld als ze was, met wat gestreken kleertjes voor haar kleindochter. wist die oma veel dat haar kleindochter al volgepompt werd als een natte la... :cool: alleen het moment dat je die oma beneden ziet en je nog een rode boei heb van al dat konijnengedrag is minder. maar goed het was toen: tot ziens oma, ik is er vandoor! |
Koop zo'n haakje-met-een-oogje
Haakje aan de deur maken, oogje aan de deurpost maken En tadaaa: een slot. Het is wel van buitenaf open te maken met een mes, maar dat zullen rondstormende kinderen toch niet doen. |
bij mij kan de deur ook niet op slot (bij hem ook niet) maar ouders/broer/zus begrijpen het wel...
|
Je kan de deur ook vast tapen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: doe een slot op de deur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Jongens, wij gaan ff een flinke partij ketsen. Niet storen, a.u.b." |
Klem een stok onder het handvat en die zet je schuin tegen de grond.. Komt dr ook niemand binnen;):P
|
Citaat:
ontopic: MAargoed, laat je slot gewoon maken |
Citaat:
|
Interpunctie, da's pas fijn.
|
hehe mijn vriend heeft ook kleine zusjes en wij zetten daar altijd iets voor de deur......
|
nou je zaagt gewoon een balk die precies onder de deur klink komt,.... met gevolg dat je van buiten af de klink niet naar beneden kunt doen en dat ding dus in de deur blijft en op die manier kun je hem ook niet los trekken....
Groeten en suc6 |
balkon?
|
Citaat:
*confused* Nou weet ik het ook niet meer hoor....pfft heh |
Citaat:
|
Het op een tijdstip doen dat de ouders slapen ofzo?
|
ga gewoon naar buiten als het niet al te koud is..en hou elkaar anders warm. Zoek een romantisch plekje in de buitenlucht op, net buiten je stad, en neem een dekentje mee.
|
zet het bed voor de deur neer als een soort van barricade! kun je rustig je gang gaan en je hebt het direct door als iemand iets probeert
|
Citaat:
|
pfff, hoe bedoel je een probleem maken van niks :s
Laat ze maar lekker binnen komen. Als ze jullie een keer bezig gezien hebben zullen ze het de volgende keer wel laten om binnen te komen hoor. Ik heb hier ook van dat kleine grut rondlopen. Het zien van mijn vriendin en ik die in elkaar verstrengeld lagen op bed (gewoon met kleren nog aan) was blijkbaar al genoeg om voortaan niet meer binnen te komen. Nu doen ze altijd netjes de deur op een kiertje en vragen ze zonder eerst naar binnen te kijken of ze een nacht zoentje mogen halen :) Mijn moeder had het schijnbaar eerst ook niet helemaal door wat er gaande is als wij 2 op een hete zomerdag de sauna bij ons in huis betrekken...Ofterwijl mijn zolderkamer in gaan. Dus komt ze vrolijk de schone was naar mijn kamer brengen terwijl ik net mijn naakte vriendin aan het masseren was. Met een beschamende glimlach legde ze snel de kleding op mijn bureau en maakte ze dat ze weg kwam. Nou...dan is zo'n moeder de volgende keer ook wel wat voorzichtiger (y) |
Citaat:
|
Het bespreken met de ouders dat je liever niet gestoord wil worden. Doen ze dat wel, zullen ze volgende keer wel wegblijven :D
Het op slot doen, of barricaderen van de deur is imo zo'n drastische maatregel, aardig wantrouwend en stiekem ook :s |
Citaat:
|
Trek de deurklinken der uit ;) werkt hier ook, geen last van kleine neefjes o.i.d. ;)
Veel Suc6 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |