Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Steiltang (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=943073)

S/-\nne 31-08-2004 18:05

Steiltang

Ik heb soms nogal van die vage slagen in mijn haar en met een steiltang is dat snel verholpen. aantal keren van een vriendin geleend en ik ben verkocht.

Maar..

Het is natuurlijk niet echt wonderbaarlijk goed voor je haren, zo'n gloeiend hete tang. Wat kun je doen om je haar niet uti te laten drogen na verloop van tijd, maar het mooi gezond te houden?

En, er is een grote prijsmarge. Van 27 tot 100 euro. Ik heb geen idee wat voor merk tegen welke prijs ik het beste kan nemen. Iemand tips?

x

monolo 31-08-2004 18:08

ik heb er 1tje met keramische platen van Remmington.
ik heb hem voor 30 euri bij de mediamarkt gekocht.
echt goed voor je haar is het niet maar als je voor het steilen iets van een gel/lotion in je haar doet is je haar soort van beschermd tegen de hitte :)

grandmommy 31-08-2004 18:12

Citaat:

monolo schreef op 31-08-2004 @ 19:08 :
ik heb er 1tje met keramische platen van Remmington.
ik heb hem voor 30 euri bij de mediamarkt gekocht.
echt goed voor je haar is het niet maar als je voor het steilen iets van een gel/lotion in je haar doet is je haar soort van beschermd tegen de hitte :)

ik wil er ook zoeen en bij de kijkshop hebben ze die maar die zijn niet leverbaar scheisse die schweinhunden :(

Marloes 31-08-2004 18:45

ik heb er een van babyliss, eentje met keramische platen. Kostte iets van 30 euro.
Gewoon iets beschermends in je haar smeren, maar absoluut zonder alcohol want dat droogt je haar uit. Glad&stijl cremespoeling van andrelon kun je gebruiken, kan je eventueel ook niet uitspoelen.

en 1 tip: check ALTIJD of je stijltang uitstaat als je klaar bent, want ik liet em eens aanstaan :o dat is niet zo goed voor je apparaat :(

pipimädchen 31-08-2004 18:48

Het is juist uitzonderlijk goed voor je haar.
Touperen gaat beter dan ooit tevoren (Y)
En je krijgt 'plukjes'.
Wat wilt een mens nog meer...

grandmommy 31-08-2004 18:51

Citaat:

terror koe schreef op 31-08-2004 @ 19:48 :
Het is juist uitzonderlijk goed voor je haar.
Touperen gaat beter dan ooit tevoren (Y)
En je krijgt 'plukjes'.
Wat wilt een mens nog meer...

ooh jaa die plukljes vind ik ook supermooi, maar met fohnen gaat dat niet zo goed dus ik moet ook zo'n ding :o

Ridder 31-08-2004 18:56

Mijn matje krult ontiegelijk en bij de kapper laat ik het soms met de stijltang recht trekken maar dat gaat er dus supersnel uit.

Ik lees dit topic nu een beetje, want ik wil gewoon weer een stijl matje. Echter heb ik wel veel last van klitten, moet ik die gewoon er eerst uitborstelen en dan met een stijltang te lief gaan?

En gewoon 1 met keramische platen?

Snuitermans 31-08-2004 18:57

Citaat:

grandmommy schreef op 31-08-2004 @ 19:12 :
scheisse die schweinhunden :(
:D

Ot;
Ik ben laatst door de kapper bewerkt met een stijltang, vertelde 't zelfde verhaal over het beschermende laagje van gel/wax, dat het niet slecht was en ik vond het effectief. Conclusie; ondanks dat de kapper het leuk vond weiger ik stijl haar te hebben.

Snuitermans 31-08-2004 18:59

Citaat:

Ridder schreef op 31-08-2004 @ 19:56 :
Mijn matje krult ontiegelijk en bij de kapper laat ik het soms met de stijltang recht trekken maar dat gaat er dus supersnel uit.

Ik lees dit topic nu een beetje, want ik wil gewoon weer een stijl matje. Echter heb ik wel veel last van klitten, moet ik die gewoon er eerst uitborstelen en dan met een stijltang te lief gaan?

En gewoon 1 met keramische platen?

Ja, doch staat het wel raar om een stijle mat te hebben en voor de rest krullend haar. Met Fudge (gel) is krul ook redelijk tegen te gaan en krijg je ook een relatief stijle mat (althans ik) en het komt wat natuurlijker over.

SisterOfMercy 01-09-2004 00:22

Ik heb een BabylissPro met van die keramische platen. Nieuw kost zo'n ding tussen de 30 en 40 euro. Als je ziet hoe veel beter dat ding het doet dan zo'n goedkope, dan is het nutteloos om zo'n goedkopere te kopen. En in de professionele serie kan je kiezen uit eentje met grote platen (zoals ik heb) en eentje die redelijk smal is, maar waar je óók je hoofd aan kan verbranden ;)

Vice 01-09-2004 08:27

Geen idee wat voor 1 ik heb, maar die is al 14 jaar oud en doet het nog steeds goed. :)

eXo 01-09-2004 08:28

ik moet ook maar 'n stijl tang want ik wordt gestoord van die krullen en slagen en gedoe (n)

Avelon 01-09-2004 15:19

iemand had een keer mijn haar stijl gemaakt en toen was ik lelijk :(

Sitia 01-09-2004 17:52

Ik heb er ook een, niet zo'n hele dure, volgens mij 40 euro.
Doet het heel goed, doe vaker maar sommige delen bijvoorbeeld mijn pony. Gebruik altijd shampoo en cremespoeling en mn haar wordt er niet droog van tot nu toe..

Kosmopolitian 01-09-2004 17:56

Citaat:

Sitia schreef op 01-09-2004 @ 18:52 :
Ik heb er ook een, niet zo'n hele dure, volgens mij 40 euro.
Doet het heel goed, doe vaker maar sommige delen bijvoorbeeld mijn pony. Gebruik altijd shampoo en cremespoeling en mn haar wordt er niet droog van tot nu toe..

Hoi Si - Von Dutch - tia(Y)

:rolleyes:

Pandora 01-09-2004 17:57

Citaat:

Avelon schreef op 01-09-2004 @ 16:19 :
iemand had een keer mijn haar stijl gemaakt en toen was ik lelijk :(
Geloof ik niet :).

Snuitermans 01-09-2004 18:00

Citaat:

Kosmopolitian schreef op 01-09-2004 @ 18:56 :
Hoi Si - Von Dutch - tia(Y)

:rolleyes:

Ik zou dur wel doen. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.