![]() |
lonsdale
vandaag stond er in de krant dat er op een school in nederland een verbod is op het dragen van lonsdale kleding.
Ik zelf vind het belachelijk, want je mag tog zelf weten wat je draagt. wat vinden jullie hiervan? |
belachelijk
|
oh please, niet weer een discussie over of lonsdale goed of slecht is...
Dan sluit ik em gewoon... Die discussie is al ellenlang gevoerd, komt toch niets uit. Geef wel gewoon je antwoord op de vraag die gesteld is, dan kan ie open blijven. Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar... Kijk, ik ben niet iemand die zelf in Lonsdale kleding rond zou lopen, en de mensen die zich er meestal in heisen vind ik ook vaak niet echt fijne types, maar om het merk op zich te verbieden op scholen vind ik wat overdreven... Druist ook tegen de vrijheid van meningsuiting en expressie in... |
Citaat:
|
En Lonsdale is?:confused:
|
Citaat:
|
het is inderdaad belachelijk. als we niet mogen bepalen welke kleding we dragen kunnen we net zo goed een schooluniform aantrekken.
maar de actie is wel enigzins begrijpelijk het merk word vaak geassocieerd met racisme, neonazi's etc etc. blablabla |
hihii
|
Citaat:
Zelfs in het gehucht waar ik woon lopen er nog kleine kale jochjes met lonsdale truitjes en kisten aan. |
het gaat er gewoon om dat je niet zelf mag bepalen wat je draagt. dit soort groepen zullen tog blijven ontstaan of je het nou wel of niet verbied, maar er zijn ook genoeg mensen die het dragen zonder zelf rasictisch te zijn.
|
Citaat:
|
Niemand zou Lonsdale kleding mogen dragen het is zoo lelijk :nono:
|
ieder ze eigen smaak, tog :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kom we gaan ons weer verdelen
groep 1: er is niets mis met Lonsdale, niet racistisch, eigen keus groep 2: is rascistisch, verbod = heel goed groep 3: het is sowieso lelijk dus verbiedt het |
Citaat:
Het is wel racistisch bedoeld Lonsdap le, Het gaat erom dat je het onder een jas draagt en dat je dan alleen nsda ziet en dat het suggereerd dat er NSDAP staat, als dat niet racitisch bedoeld is dan weet ik het ook niet meer :confused: |
op zich dragen neonazi's enzo wel allemaal lonsdale..
maar tis fout om het te verbieden.. je mag zelf weten wat je aandoet vind ik.. en eigenlijk is het toch lonsdale loves all colours dus ze hebben het er ook nog zelf van gemaakt.. dus ik zie niet echt een reden het te verbieden, tis net zo als andere merken.. alleen met een slechte reputatie |
Citaat:
|
NEE: Lonsdale verbieden
JA: Keihard neonazi's of racistische jongeren aanpakken en desnoods opsluiten/heropvoeden/liquideren |
Citaat:
|
volgens de intelligente mensen op mijn intelligente werk is lonsdale alweer passé en zijn hooligan en pitbull hét nu helemaal dus een verbod heeft weinig zin
|
Citaat:
|
Gewoon al die mensen afschieten lijkt me een betere oplossing.
|
Citaat:
Volgende keer weer gewoon het topic helemaal lezen en smurfen posten. |
ik ken al een paar scholen in zeeland waar het verboden is
paar discotheken ookal (zelfs waar ze hardcore enz draaien) |
Citaat:
ik discrimineer enkel diegenen die geen respect en tolerantie op kunnen brengen voor hun goedwillende medemens. nu weer: goedwillende lonsdale dragers worden de dupe van een stel kutracisten die ook lonsdale dragen... :P voor dat je et weet discrimineert heel Nederland (jaja... daar zijn we goed in, zeuren en discrimineren) mensen die Lonsdale dragen, zonder dat dat racisten hoeven te zijn. |
Citaat:
pssssst: hardstyle |
Alsof ze zonder die kleding opeens niet meer racistisch zijn. :rolleyes: :|
|
Citaat:
|
Citaat:
schooluniformen zijn hitsig. |
Citaat:
|
Citaat:
en plooirokjes en kniekousen. |
Citaat:
Invoeren die hap ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic aub. De smurfen hebben er niets mee te maken. En ja, het onderwerp lonsdale op zich is uitgekauwd, maar een verbod op Lonsdale is nog nooit besproken.
|
belachelijk. Ik denk dat het averechts werkt. Krijg ik straks weer mailtjes van: DIE KUTBUITELANDERS HEBBEN ER NU VOOR GEZORGT DAT WE NIET EENS MEER ONZE EIGEN KLEREN UIT MOGEN ZOEKEN! ROOD WIT BLAUW IK HOU VAN JOU
etc en daar zit ik dus niet op te wachten. |
Citaat:
En elke buitenlander is er 1 teveel. De foute ventjes en dames vinden toch wel een nieuw 'fashion statement' om zich mee te profileren, gevolg dat het verbod weinig effect had. Citaat:
Generaliseren is gewoon zo makkelijk. |
Ach, ik zie zelfs zoveel negers lopen met dat merk, en het grote gros van die gastjes zijn van die wannabee (drugsgebruikers) nazi's.
Waarom zou je uberhaupt zoveel geld betalen voor zo'n lelijke polotje, daar gaat je zuur verdiende geld. Zodat weer zo'n rijk mannetje een nieuwe mercedes kan kopen. |
Citaat:
ben je geen massive k4kk0r dan?!11! |
Citaat:
ZO duur zijn ze nou ook weer niet he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fucking generaliserende racisten maatschappij hier in dit kutland
hokjesnazies in the place |
Citaat:
|
je kan de mensen zelf toch ook niet verbieden?
ik dacht dat in nederland censuur toch wle als iets heel ergs beschouwd werd. mensen denken zoals ze denken. dan heeft het geen nut om een merk te verbieden. je mag mensen toch ook uitschelden en kwetsen? bovendien denk ik dat in deze generatie weinig mensen zijn die zich erdoor hevig gekwetst zullen voelen :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |