![]() |
Jolien
Jolien
Ik kan, ik wil je niet vergeten jij bent perfekt, je wilt me niet is dat de boodschap van mijn leven niemand wil mij echt kennen? maak mij maar dood, jij leeft toch wel door maar ach dan maak ik je weer ongelukkig en dat wil ik ook weer niet ik leef wel door, maar gebroken niet genietend, een slap aftreksel van wat ik zou willen zijn, iemand die jij vasthoud. |
Hmm, op zich is het idee niet slecht, maar mischien zou je het op rijm moeten zetten. Gevoel is wel heel goed verwoord.
|
zolang het maar niet mijn vriendin is :o
|
beetje wanhopig
|
Citaat:
Nogmaals sorry voor deze woede-uitbarsting, kijk er naar uit om meer van je te lezen lovesick puppy |
Citaat:
2) Misschien houdt ze niet van dit soort gedichten, daar over mag ze toch zeker wel haar mening weergeven? 3) U kunt niet goed lezen? *verwijst naat sig. van Gothic*. En, wat heeft wanhoop én leeftijd met dit (sub)forum te maken? TheOneWhoLeft-diet-een-beetje-moe-wordt-van-dit-soort-berichten... |
Citaat:
Ik houd idd niet van dit soort gedichten, en hoe hij het beter kan maken, is door de wanhopige klank van het gedicht weg te halen en eens verder de kijken dan de standaard zinnen... Ik ben gewoon scholier... is ook in mijn info te lezen. Doe een beetje moeite, voordat je zomaar (verkeerd) over een persoon oordeelt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |