![]() |
Jääportit (Ambient)
Check Jääportit (Finland) als je van atmosferische ambient houdt. Één van de besten in hun soort als je het mij vraagt (naast Bioshpere, Ildfrost e.a.). Zo'n 3 jaar geleden heb ik wat samples grijsgedraait en onlangs kwam ik op dc (Neo-Classical hub) twee platen tegen. Nu heb ik de plaat ‘Kauan Koskematon’ opstaan (tape-rip kom ik net achter), en hij zet gedachten en gevoelens tot aangenaam drijven in mijn geval. Geen NS voor mensen die daar bezwaar tegen hebben, en voor zover ik weet geen BM achtergronden en/of georienteerde makers voor weerom degenen die daar bezwaar tegen hebben.
|
Ik heb tulensinisen hohto en talvenkaltainen beluisterd en het klinkt zeer fijn, als ik in een wat meer ambient bui ben maar eens wat beter beluisteren. Klinkt zeker interessant.
|
Zal het eens downloaden. Lekkere slaapmuziek is nooit weg (y)
|
Ik had iets van drie jaar terug zijn albums gedownload, dat kon toen nog op zijn website.
Goede ambient. |
Citaat:
|
Desalniettemin vind ik het goede shit (y)
|
Jammer dat ik die gast niet snel live zie optreden :(
|
Is het te vergelijken met Von Thronstahl bijvoorbeeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het vroeger wel eens geluisterd geloof ik.
Maar het zal niet al te grote indruk gemaakt hebben, sinds ik me het niet meer voor me kan halen. |
Citaat:
|
Omdat je zo'n stoere metalman bent, zal ik wel eens gaan zoeken ernaar.
|
Soulseek vindt niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb geen zin om op zoek te gaan naar minder stoere hubs. |
Er zijn een aantal mp3's te downloaden op de site
|
Citaat:
Ik ben nu in ieder geval online, dus van mij kan naar hartelust gedownload worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|