![]() |
Jouw vraag. Mijn antwoord. Jouw gebaar. Mijn Gebaar
het is weer een test.
maar ook niet. De spiegel verkleurt Overal is alles anders Dan ik had geweild Maar de kleuren Kleuren goed bij mijn gevoel Eigenlijk doen ze dat niet Maar alles waar water is Daar zal ik voor zorgen dat het verandert Waarom herinner je me aan iemand anders? En waarom wil ik zoveel zeggen Maar vind ik het niet Ik wil je missen Laat mij je missen Ik kan niet wat jij me niet toelaat Ik raak iets aan, maar het is niets anders Dan alles wat jij me niet gegeven hebt Ik wil je in mijn herinneringen Maar er is zoveel mist En er zijn zoveel vragen En nog emer antwoorden Maar ik weet er niet een Ik loop door En stralen zon kleuren Maar niet daar waar ik wijs Overal anders Daar waar ik niet wijs |
Ik wil je missen
Laat mij je missen Dit vind ik wel mooi, wanhopig. Maar ik vind het geheel iets te lang, vragen als: Waarom herinner je me aan iemand anders? En waarom wil ik zoveel zeggen Maken het gedicht er niet mooier op. Het geeft het een beetje een gevoelsgedichtje-idee, alsof je van je af geschreven hebt. Dat vind ik jammer, meestal zijn je gedichten mooier. Het lijkt ook wel alsof hier minder aandacht is besteed aan de woordkeus, het is vrij simpel geschreven dit keer, lijkt het. |
Het lijkt er inderdaad wel op dat het meer iets is wat je van je afgeschreven hebt, wat op zich heel goed is natuurlijk.
Maar ik vind het niet zo gemakkelijk lezen, en dat is jammer. Misschien kun je het nog iets meer uitwerken? |
Ikv ind hem zelf ook iets te lang.
en ben er niet helemaal tevreden over. ik zal even kijken of er aanpassingen gamaakt kunenn worden. |
Maar alles waar water is
Daar zal ik voor zorgen dat het verandert Want water is leven, niet? Ik vind het een heel erg gevoelig gedicht, het is echt uit het gevoel geschreven (ja dat zijn twee verschillende dingen). Het mooiste vind ik: Maar niet daar waar ik wijs Overal anders Daar waar ik niet wijs Het is echt een 'misschien wel, maar misschien ook niet'-moment, zoals wel meer dingen uit dit gedicht. Het is goed, ik vind het niet te lang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |