![]() |
|
Mja dit zijn een beetje standaard foto's...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pape.. doe jij t even beter dan ? :p |
1e en 3e vin ik mooi, 2e is heel mooi en lief en 4e is ook heel mooi
|
die derde is zooo schattig!
|
ik vind die eerste het mooist:) gwoon hoe die kijkt.
|
ik vind ze heel mooi, maar het kan er ook aan liggen dat ik een kattenliefhebber ben.
|
Citaat:
Mja, ze zijn wel mooi vinnik, vooral die laatste :) |
1e+4e het best vink.
bij de 2e irriteerd dat zwarte ding enorm :) en de 3e is ook goed.. |
Ik hou van katjes, dus dit vind ik best wel mooi :) (y)
-X- GS |
mooi licht!
|
Mooie foto's! Doet me denken aan "Tom is in Town"...;-))
http://www.dannymekic.nl/nimg/tom.jpg (hij lijkt wel een beetje op Tom toch? :)) Oja, vergis je niet.. het maken van foto's met dieren is moeilijker dan het op het eerste gezicht lijkt! |
Poezieboe!!!
Ik vind ze wel mooi, alleen die tweede vind ik nergens op slaan. Ze zijn eenvouding, en inderdaad ook een beetje standaard.. maar daardoor niet minder mooi. Ik heb nog een foto van mn oude kat die rechtop op een biobak zit.. was op de een of andere manier een heel mooie foto geworden, donkere kat, donkere achtergrond en bijna lichtgevende oogjes.. :) Cat |
Die tweede is juist de enige coole :p
|
Mooie poes heb jij! Is zeker een Russisch Blauw? Of een Korat...miauw!
|
echt prachtige foto's
maarja ik heb er weinig verstand van :p |
Citaat:
|
vind het niet veel bijzonders, houdt niet zo van dit soort 'huisdier in de tuin' fotos. 2 is overigens wel geinig. En de kat is prachtig maar dat had ik al een keer gezegd
|
Citaat:
Ik zal wel eens kijken of 't me ook lukt met me digi.cam... maar reken er niet op dat 't voor de vakantie gebeurd :) |
wow, jij kan mooi fotogra...eh...foto's maken:D
|
Wel mooi dat de tegenstelling zwart wit niet zo hevig is, maar meer aan het vage is...
lijkt of er een silvere gloed overhangt en of het met een penseel is gestileerd... wel mooi vind ik ze dus! |
:eek: k vind ze prachtig, vooral de eerste 2 en de laatste valt ook goed mee
wauw was mijn eerste reactie:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |