![]() |
[sql] query, kom er niet uit
hallo,
Ik ben bezig met een gsm site maar kom er niet uit. Wat ik moet hebben is dus de abo's + gsms weer laten geven in een leuk overzicht maar kan het niet voor elkaar krijgen. Het resultaat moet zoiets zijn: Code:
telefoon Code:
id mediumint(7) Nee auto_increment Code:
id mediumint(7) Nee auto_increment Code:
id mediumint(5) Nee auto_increment btw, maakt niets uit of er queries moeten uitgevoerd worden in een bv een while lus, dan maak ik er gewoon een cron job van of voer het uit wanneer er iets veranderd is en sla he op als een html file zodat het wel snel wordt geladen. Ik zal degene die me uit de brand helpt dankbaar zijn :cool: |
PHP-code:
AND ta.id = 'idnummerhier' waar nu staat idnummerhier moet je dan een id nummer neer zetten zodat die die uit de telabo tabel haalt. |
Slecht gekozen namen in de Telabo (vind ik)...
telefoon abonnement Dat zijn id's...duidelijk(er) aangeven, zou ik doen. |
Citaat:
Telefoon as tel abonnement as abo telabo as ta |
Citaat:
|
Citaat:
Stel ik doe het in een while( $row=mysql_fetch_Array($Query) ), hoe doe ik t dan verder, want mijn probleem ligt eigenlijk meer in de layout dan. Ik krijg het dus niet overzichtelijk in een tabel. Dit is echt om chagrijnig van te worden, want ik zie het gewoon niet. |
Ik weet niet hoe (en of het uberhaupt wel kan) om in html eerst een kolom te vullen en dan de volgende kolom etc ipv rij voor rij. Maar als je perse kolommen wil, dan zou het zo kunnen:
PHP-code:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |