![]() |
snelle jongeh
Hm, heb sinds kort een nieuw probleem.. Kom veelste snel klaar.. Heb daar vroeger nooit last van gehad eigenlijk. Ben alleen bij m'n vorige vriendin een keertje erg snel klaargekomen, en sindsdien gebeurt het de hele tijd..
Hou het nooit meer langer dan 5minuten vol, dat is tog geen tijd meer? iemand enig id of tip hoe ik het uit kan stellen? Ik kan wel gewoon meteen weer doorgaan na het klaarkomen, dus de sex zelf kan nog net zo lang duren, maar het geeft tog wel troep, en daar zit je ook niet altijd op te w88.. Ik denk dat het de 'schuld' is van die ene keer, want sindsdien maak ik me er iedere x dat ik sex oid heb druk om van 'oh shit, ik zal tog niet weer zo snel komen he?' en hup, dan kom ik.. Weet zelf ook wel dat ik er dus eigenlijk gewoon niet aan moet denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. |
gewoon niet nadenken... :D
vraag het anders aan kruimel! Kruimel en Koektrommel... wat een duo? |
Citaat:
Nee, meestal in het voorspel kom ik wel eens klaar dmv trekken en gepijpt worden, maar mijn dinges is in no-time back en de 2e keer klaarkomen duurt bij mij echt lang.... soms 20 min..... soms 10 soms 30 :D |
Citaat:
Nou prima toch? 5 minuten was te kort, dan niet gaan zeuren at het in 1 keer te lang duurt :D Wees blij dat het je nog lukt. |
Citaat:
Moah, het lukt me ook wel gewoon in 1 keer :D maar dan loop ik wel het risico om opeens snel te komen :| |
Ik zag laatst dat 't helpt als je je bekkenbodemspieren traint.
Voor vrouwen kan 't zorgen voor een meervoudig orgasme, voor een man is 't handig omdat hij meer controle heeft over zijn ejaculatie. |
Citaat:
|
Als het eeeeecht niet wil kun je ook nog een cockring kopen :cool: hahahha
|
je hebt geloof ik ook condooms die je hoogtepunt uitstellen...
|
Ik denk dat de beste strategie is om (zoals al is gezegd) jezelf al een keer te laten komen tijdens het voorspel en daarna als ie weer op volle sterkte is weer verder gaan.
Maar dat trucje kan je wel een paar keer herhalen. het kost wel steeds meer moeite om hem stijf te krijgen maar daarintegen kan je iedere keer weer langer "boogie-en""voordat je weer komt. Enige vereiste is dat je een hele lieve vriendin heb die je erg graag en hard wil "helpen" iedere keer dat je gekomen ben.. Maar je het een beetje oefend kan je erg leuke en langgerekte sex hebben.. :D |
nog een tip, niet echt leuk maar ja; gewoon denken aan vervelende dingen die je nog moet doen ofzo..
succes gegarandeerd .. wel zorgen dat je met je gezichtsuitdrukkingen nog bij de seks bent en niet bij dat andere ;) |
gewoon aan frikandellen met pindakaas denken.
|
Citaat:
|
tussenpauzes nemen
je hoeft niet aan een stuk snel te penetreren, je kunt het ook rustiger doen |
Niet als een gek erop los rammen maar rustig aan doen. Kun je haar ondertussen nog vingeren ook, zij ook weer blij.
Of als je merkt dat je bijna klaarkomt, even ophouden, knuffelen/zoenen, daarna weer verder gaan(wel lastig met een condoom). |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je nou gewoon aan aan dode muizen, platgereden vogels!!!eeej tipje, als je condooms gebruikt, ik hoop het tenminste, je hebt ook condooms die de ´klaarkomst´ vertraagt!!!
|
Er lijkt mij eigenlijk niets aan om seks te hebben met iemand die ondertussen aan zijn oma/frikandellen met pindakaas/platgereden muizen denkt. Hij heeft seks met míj dus dan hoort-ie aan míj te denken. Anders kan-ie toch net zo goed masturberen.
|
Citaat:
|
Gewoon denken: Ik hou het deze keer wel vol :D . En het is een feit dat mannen sneller klaarkomen dan vrouwen, dus daar hoef je je niet druk over te maken, maar... Een tip om het te voorkomen heb ik niet :rolleyes: .
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoopt dat hij aan jou denkt, 'gaat er van uit' is ook goed. Zolang het jouw gedachten ook maar op gang houdt, en die gedachte je opwindt is het ok. [ONTOPIC] Uitstellen, hiervoor heb je meerdere manieren, zoals boven beschreven staat er al - Aan andere dingen denken. - Uit haar gaan en wat anders gaan doen (letwel seksgerelateerd, tv kijken is geen optie) - Minder hard neuken, hoewel dit nog steeds afhankelijk is van hoe groot je conentratie is en je je richt op de seks zelf. Zou je namenlijk langzamer verder gaan, kan je je in princiepe nog beter concentreren op de seks, omdat je niet zo druk bezig bent dan. Dit bedenkt de meeste mogelijkheden en varianten op situaties wel. Het zal allemaal afhangen van de situatie, want er hoeft maar iets te zijn wat in je hoofd rondzwerft, of je begint te nuchter aan de seks, of er is iets wat er in je omgeving tijdens de seks je afleidt, en je kan het opbouwen opnieuw beginnen. Wat mijn tip dan zou zijn eigenlijk is het uit haar gaan. Houdt de geilheid wel, is afwisselend en je kan er nog een keertje tegenaan als je wat bent afgekoeld. Dat is altijd goed! (y) En als zij wat droog is.. Dan moet je haar maar weer even vochtig maken hč. ;) |
Citaat:
Overigens heeft mijn ex-vriend wel eens gezegd na afloop van een vrijpartij die langer duurde dan normaal wat ik toen heel leuk vond, dat hij ondertussen aan school had liggen denken om 't uit te stellen. Toen vond ik het ook niet leuk meer. Dan ligt hij daar dus van 'Goh, ik heb nog wel wat wiskundehuiswerk, stoot stoot, wanneer zal ik dat eens maken, neuk neuk, oh en ik moet niet vergeten morgen een nieuw schrift mee te nemen'. Dan geniet hij er toch niet meer van? Sterker nog, dan dringt de seks niet eens echt tot hem door. Dan wordt 't een vrij zinloze aangelegenheid, vind ik. En Blastomaniac, wat heeft dat nou met ego te maken? Vind je het serieus een arrogante/egoďstische gedachte dat het de bedoeling is tijdens de seks aan seks en/of degene met wie je seks hebt te denken? |
sporten en je bovenbenen en je bekken trainen, dan krijg je je spieren die je ejaculatie regelen onder controlen en kun je vaker achter elkaar klaarkomen.
beste schijnt trouwens trampoline springen te zijn lang leve discovery channel:D |
5 min vink best lang opzich... :bloos:
|
Misschien helpt het als zij bovenop gaat? Of überhaupt een ander standje...vaak doe je, als je zelf bovenop ligt, wat je zelf het lekkerst vind....Als je haar nou eerst ff laat...
|
Als je het aan voelt komen kun je even stilliggen, maar als dat niet genoeg is moet even uit haar gaan om af te koelen en als dat ook niet afdoende kun je in hem knijpen. Dan hoef je er maar een stukje uit, is voor haar ook leuker.
En je moet je spieren aanspannen, maar welke dat zijn moet je even aan een jongen vragen. Sommige spieren roepen het juist op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: iets langer :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |