![]() |
geur van condoom
Het is me opgemerkt, dat de lucht, van rubber oid, nog heel lang in de vagina blijft zitten? een paar dagen nadat we gevreen hebben, was die lucht nog steeds aanwezig.. en dat doet me afschrikken want ik vind het geen plezierige lucht..
is dit normaal? dat de geur er na een paar dagen nog steeds hangt? hoe krijg je het weg? bedankt iig :) |
Haha, dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen... Nou doe ik het ook nauwelijks met condoom, ben aan de pil, hebben beiden geen SOA, maar als we het een keer met condoom doen ga ik niet de volgende dag met m'n neus in m'n vagina hangen... En ik heb mijn vriend er nooit over gehoord... Dus ik zou het niet weten eigenlijk...
|
Nee, maar als ze opgewonden is, terwijl ik haar vinger, krijg ik dat vocht op mijn hand... want ze word natuurlijk "nat".. maar aan dat vocht zit een bepaalde condoom lucht... en dat vinden we allebij niet zo prettig :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem een mentos (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die geur blijft sowieso wel hangen vind ik. Ook aan je handen enzo.
|
misschien volgende keer condoom met smaakje??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel beffen dan spoel je die geur eruit :p
|
Gewoon even erin met een WC-borstel en Dettol.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo ontdekt dat mijn vriendin vreemd ging.
Wij deden het namelijk altijd zonder condoom en ik merkte op een dag dat haar vagina naar condoom rook. Busted & bye ! |
Citaat:
|
O
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |