![]() |
stage...
Voor de mensen die stage of heel binnekort stage gaan lopen:
Waar ga je heen? Ik ga maandag voor 20 weken naar de psychogeriatrie. |
Ik begin morgen bij een onderwijsbegeleidingsdienst. :)
Ik ga tot het eind van het schooljaar 16 uur per week stage lopen. |
Ik krijg volgende week te horen op welke basisschool ik het komende halfjaar elke maandag stage ga lopen in de middenbouw.
|
Ik ga volgende maand 15 weken stage lopen bij het sofia revalidatiecentrum
|
Hmm ik moet nu 10 weken stage lopen, maar ze hebben me afgebeld. Dus ik heb een klein probleempje denk ik :D
Ik zou dus naar Jadico Specerijen BV (kruiden en specerijen en sauzen) gaan. Nu probeer ik het bij Damco (bakkerijgrondstoffen), maar die zouden me twee dagen terug contacteren en dat hebben ze ook niet gedaan. Nou moet ik eerlijk zijn dat ik er geen zin heb en liever een jaartje wil werken om mijn geest wat rust te geven. |
ik ga begin 2005 stage lopen op interne in het LUMC (10 weken stage 10 weken diff)
|
Citaat:
|
Ik begin maandag( 6 september) met mijn stage bij verstandelijk gehandicapten in een socio-woning. Een woning waar ze zelfstandig wonen in een gewone straat. Daar ga ik 16 uur per week stage lopen een schooljaar lang en ik heb er zin in.
|
Dit jaar moet ik voor school een week stage lopen, maar ik weet niet waar. :( Heeft iemand een ideetje voor me? 5 VWO, favoriete vakken zijn wiskunde en Frans.
Kan wel bij dit topic in dacht ik |
Citaat:
|
Citaat:
www.qompas.nl daar kun je zoeken naar opleidingen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders zoek je iemand die franse lessen geeft oid? :)
Niet op je eigen school natuurlijk, dat lijkt me logisch. :p Bijv. op een ROC of gewoon iemand die bijlessen geeft. Daar is vast wel een week mee te vullen. Je kunt over het algemeen toch niet echt meteen werk doen op een snuffelstage, dat is nou eenmaal zo. :s [Ik heb een snuffeldag gehad in de ziekenhuisapotheek en daar moest ik dus mooi wel echt werken. Belachelijk gewoon. Ik had zo allerlei medicijnen achterover kunnen drukken. :s Ze lieten me werk doen waar ik absoluut niet bevoegd voor was, maar goed, het was best leuk om te doen hoor. :D ] |
Ff een vraagje,...als je stage loopt in het buitenland, en je was eerst thuiswonend, (tijdens je stage ben je dan uitwonend)
kan je dan ook heel gemakkelijk je studiefinanciering aanpassen?? |
Citaat:
|
Citaat:
Update on my stage-drama: ik heb een stage :p Ik ga 9 (eigenlijk 10, maar ik heb nu pas een stage, dus daarom die 9) weken stage lopen bij Damco met de opdracht(en): 1. Lijst opstellen van alle grondstoffen 2. Functie beschrijven van die grondstoffen binnen het productieproces 3. Specificatie van de grondstoffen en de eindproducten overeenstemmen. :eek: *blij* |
Begin half oktober voor 9 maanden. Ik loop gewoon stage bij een vakgroep op de universiteit.
|
Eind september moet ik een jaar lang stage lopen op een nog niet nader bekende basisschool
|
Citaat:
Kijk anders op de webstie van ib-groep.nl ? Maybe of gewoon even googlelen. |
Tot eind januari loop ik stage bij een multimedia bedrijf. :)
|
Het is de bedoeling dat ik vanaf volgende week dinsdag stage loop, maar er zijn te veel eerste jaars, en dus geen basisscholen genoeg (doe de pabo) :mad: en vanaf volgende week zijn veel lessen gebasseerd op je stage... klein probleempje dus (n) Zelf zou ik al een school wet en waar ik terecht kan, maar dat mag dus weer niet, zelf regelen :rolleyes:
|
Citaat:
En zelf een stage regelen mag bij ons trouwens ook niet, alleen als je heel ver weg woont en je heel veel zeurt, dan mag het. |
Moet morgen weer beginnen. Ik loop stage op een VSO, zit bij leerlingen van 16-20. Vind het best leuk, alleen het is zo moeilijk om na 2 maanden geen stage weer te moeten beginnen. Maar stage vind ik over het algemeen een welkome afwisseling met colleges ed.
|
Ik ben dinsdag begonnen op een basisschool en ga hier twee dagen in de week stage lopen.
|
ik ben 30 augustus begonnen hier bij scholieren.com voor 17 weken, afstudeerstage HBO communicatie
|
Citaat:
ik ga waarschijnlijk, als ik het gesprek overleef, vrijwilligerswerk doen in het ziekenhuis in mn woonplaats. (ik heb vrijwilligerswerk in t eerste jaar, geen stage) |
Vanaf 18 april 2005 ga ik bij de gemeente stage lopen, afdeling Openbare Werken.
Ik werk daar al 13 maanden als schoonmaakster en dus heb ik me via via mooi zo'n stageplaats kunnen ritselen.:) |
Citaat:
xxx |
Vandaag eerste dag, 30 weken, 28 uur, afdeling Boete van de gemeente.
*zit achter pc te forummen(3 forums), webcomics te lezen, webbasedmsning, en ondertussen nog ff een stroomdiagram versie 1.5 maken.* |
Ik ga ergens in Juni 2005
10 maanden naar Amerika,... alleen op dit moment heb ik nog geen idee waar in Amerika,...(mijn school is niet zo scheutig met informatie) khad het trouwens nagekeken van die stage,.. en je krijgt indd een vergoeding voor je OV (als je het op tijd meldt) en nog gewoon studiefinanciering |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |