![]() |
Poster ophangen?
Ik heb hier 2 poster's, beide van een redelijk groot formaat [type bushokje] en nu wil ik ze ophangen, echter plakband blijft een grote nono, en die poster pritt-it dingen zijn ook niet great.
Hoe kan ik mijn poster ophangen, zijn daar speciale hangers voor, of beter poster plakspul. Inlijsten vind ik niks, dus sla dat maar over. Superdoeii alvast bedankt |
punaises :rolleyes:
|
Wees creatief? Gebruik je fantasie? Maar wat moet het op LS?
|
Citaat:
als je punaises gebruikt zoals CharismaticBass dan zie je dat scherpe puntige misschien ook wel terug in je lifestyle. on topic: misschien werkt dubbelzijdig plakband, of toch punaises |
Ik weet niet hoe het heet, maar ik gebruik zelf een soort 'strips.' Een aan de bovenkant, en een aan de onderkant. En in de bovenste strip zit ook een touwtje waaraan je het kan op hangen.
edit: misschien is strips toch niett het goede woord. Het zijn een soort latjes. :s http://www.wardelldistribution.co.uk.../Poster_02.jpg zoiets dus. |
ik heb mijn grote posters van echt dik karton gewoon vast gespijkert.
|
van die witte plakdingen, buddies heten ze geloof ik.
kan je halen bij bruna enzo. |
Wat is er mis met plakband als je het achterop plakt?
|
Spijkers,behanglijm enz...
|
Je muur voorbewerken met magnetische verf en dan met magneetjes je posters ophangen. (y)
|
Citaat:
zelf gebruik ik ook wel dubbelzijdige tape die je bij bijvoorbeeld de hubo kan kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
balkjes met een haakje die je aan de onder- en bovenkant kan bevestigen. Beetje brakke omschrijving, maar ik weet niet wat de precieze naam ervan is... :s Kijkje nemen in een hobbywinkel oid misschien? |
Citaat:
Als je echt je behang niet wil beschadigen (en dat doe je altijd, ook met speciaal plakband) kan je het beste je poster op een plaat triplex oid plakken en ophangen aan de muur. Wel verschrikkelijk omslachtig :D . Of met van die naalden (dan hou je minimale beschadigingen). |
Vraag me niet waarom, maar mijn ouders gebruikten veiligheidsspelden toen ik ooit eens een poster op mijn kamer wilde (is ook zo goed voor het behang... :rolleyes: ).
|
Speldjes, als je behang hebt tenminste..
en anders van die latjes waar je posters in kunt schuiven |
Of zo'n ophangbare glazen plaat voor die ene scarface/taxidriver poster. :cool:
|
posterophanglatjes... heb ik bij de mijnes ook gedaan, maar dan moet je wel 2 naast elkaar doen anders gaat je poster naar de klote
|
Citaat:
en ik heb praktisch de halve wand behangen met boomerang kaarten. |
Ik kende iemand die had zijn wand behangen met doomtrooper kaarten (da's net zoiets als dat Magic the Gathering kaartspel). :eek:
|
mijn posters zakken altijd door die buddies heen. Ik begrijp niet hoe jullie dat doen met die veiligheidsspelden want mijn behang is niet dik. Of steken jullie die veiligheidsspelden heel schuin door het behang??
|
Met ducktape.
|
Wat is er mis met tesa powerstrips? Werken goed. En ze zitten meteen goed vast en je kan ze makkelijk weer verwijderen.
|
Citaat:
|
als je ze met punaises ophangt, prik ze dan niet door de posters heen, maar ze ze vast met het "kapje" van de punaise.
|
nietjes...?
vogelpoep...? |
indd die tesa powerstrips, mijn bushokformaat posters hangen daar ook aan op en ze zijn nog steeds niet naar beneden gedonderd. (3 van de strips verdeeld over de bovenkant van de poster, eventueel kan je dat ook aan de onderkant doen)
|
Gewoon een kwakje sperma op iedere hoek (dat plakt lekker) en het zal hangen als nooit tevoren! (y)
|
Ik hoopte dat een van de leden terechtgesteld werd, maar nee..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik kocht eens speciale posterophangstrips (tesa?)
die je zogenaamd zo weer verwijderd dat werkt niet. Gat in poster. Gat in behang. |
heeej kweenie maar superdoeiiii he!
|
Gewoon naar de lokale dhz- shop of iets dergelijks gaan en daar dubbel zijdig plakband halen (y) Plakt bijna overal perfect op en laat niet los laat plakken achter etc.
Let er alleen wel op dat je de verwijderbare gebruikt als je ze er nog een keer af wil halen. |
Ik gebruik wel van die Prit-plakkertjes :) als ik ze dan weer van het behang afhaal, blijven er wel vieze plekjes over, maar wij hebben ook zo'n spul die die vlekjes kan weghalen, of zo. :D
Maar ik zou als je geen Prit-plakkertjes wil gebruiken gewoon spelden / punaises nemen. |
Pritt poster strips.
|
jaja, posterhangers :p
|
Met spelden in het behang of van dat scotsch plakband.
|
O.
|
Een soort van kneed/plakgum achtig iets.
|
Tesa poster shit tot 25 kilo kan een zo'n stripje hebben :eek:
posterstrip bij de gamma te koop touwtje door de bovenste en hangen maar... |
Citaat:
|
Lijm.
|
Wat een kuttopic, stuur maar weer terug naar Lifestyle.
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is niet ducktape maar ducttape. :o |
Tesa Power-Strips, ideaal.
|
dubbelzijdig plakband, van die hele dikke (je trekt wel je behang mee als het er weer af moet, maargoed)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |