![]() |
wat is t verschil tussen PWS en PO
hallo
ik moet iets inleveren voor me vwo (vavo) nu vragen ze om n PO cijfer. wat je vorig jaar gedaan hebt, (ben dus gezakt voor me examen maar wel pws gedaan en po). het is dus laatste jaar dat ik overdoe op de vavo. k heb n po natuurkunde gehad dat ik gemaakt heb vanaf begin vwo 5 en een pws eind vwo5/begin vwo 6. ze wouden dus ''ķets'' (PO/pws/ ???) van zeg maar de waarde die je nu ongeveer zou kunnen maken, dus niet iets van vwo 4. Maar wat moet ik dan laten zien mijn PWS of de laatste PO? alvast bedankt want k snap er niks van..en voor me pws staat op me eindrapport/cijferlijst voldoende en geen cijfer.. |
PWS = profielwerkstuk, PO = praktische opdracht (voor degene die geen flauw benul hebben waar het over gaat).
Mja, ik denk niet dat iemand hier weet wat ze willen zien, vraag het na. |
ik zou net zoals je bijv bij een grafischlyceum doet een soort map maken met al je werkstukken... of iig een paar van de laatste 2 jaar, dan hebben ze een beetje een idee.
|
kies hetgeen waarvan je zelf denkt dat het de hoogste kwaliteit heeft?
|
lever gewoon allebei in:S PWS van andere school moet je toch weer laten zien. En PO moet ook. ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt:D :rolleyes:
|
nee ik snap het ook niet precies, ben ff langs me oude school geweest en me pws opgehaald die bijna de prullenbak inging :eek: en die lever ik wel in met evt. verbeteringen
|
Op de vavo kun je je PWS cijfer meenemen, en dus heb je dat al afgerond en hoef je dat niet meer te doen...
PO Kun je eventueel ook meenemen, maar dat hoeft niet, je mag ze dus overdoen als je dat wilt. |
Op vavo kun je alleen je pw cijfer meenemen, indien die is nagekeken door de school waar je hem gemaakt hebt en voldoende is.
Po cijfers kun je ook wel meenemen maar niet alleen, samen met se cijfers maakt dat je totale se cijfer. Als je je po cijfer wilt meenemen moet je ook al je se cijfers meenemen, dan hoef je dus alleen nog maar examen te doen. Po alleen kan soms ook wel maar die moet dan opnieuw nagekeken worden. Denk dus dat die school je pw bedoelde :) |
Citaat:
PWS mag je altijd meenemen |
Citaat:
|
en de leraren kunnen dat niet gewoon ff uitleggen??????
|
vavo is ook iets anders dan vwo.
je kunt daar toch ook je geslaagde vakken laten staan. maar ja bij ons op de middelbareschool mocht je als je in de 4e bleef zitten ook ckv1 en glo laten staan en doorwerken alsof je in de 5e zat. zat je daar met z'n 5en :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |