![]() |
screenshots maken vanuit filmpje
ik weet niet of ik hier goed zit zo niet FB verplaats m maar
ik heb een filmpje gemaakt van mezelf omdat er even niemand in d ebuurt was en ik dus ff fotos wou maken, maar als ik nou t filmpje ga bekijken en op de juiste momenten screenshots maak en plak ze in paint dan wordt t plaatje weer gewoon een filmpje als ik windows media player laat afspelen en als ik WMP afsluit dan krijg ik nix te zien kan iemand mij helpen? dus hoe ik een screenshot(en dus een foto krijg) van een filmpje alvast bedankt DG |
Windows Media Player:
Opties --> Prestaties --> Videoversnelling --> 'Geen'. Dat werkte volgens mij. |
Zeker DivX of Xvid.
Je converteerd het filmpeje naar avi (bijv. met Virtualdub). Dan kun je screenshopje nemen. |
Beste DG,
Voordat je een hier iets post kan je beter de zoekfunctie gebruiken. Als ik deze functie gebruik vind ik genoeg topics hierover. En als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, zie je ook een centrale topic voor audio en video. Ook zie ik dat je twee dezelfde topics hebt geopend voor je probleem. Dus zou een van onze lieve fb's een van deze twee topics willen sluiten? |
Speel het af, druk op Print Screen en plak dan in Paint ofzo, werkt ook wel.
|
hij zegt toch dat het niet werkt?
|
Citaat:
|
Citaat:
jij weet dus duidelijk niet wat overlay is.... powerdvd heeft een screenshot functie en daar kan je ook een hoop bestandstype mee openen.. |
Citaat:
Beide. Kan inderdaad in het centrale audio en video topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |