![]() |
De 3 slechste nummers ooit lijst
De 3 slechste nummers ooit op jouw lijst zijn?
|
o zone kan er wat van
die van 'let the sunshine' en moppie :o |
kansloos
|
Luister allemaal even naar de Avril Lavigne versie van Chop Suey.
|
Weet ik veel, er wordt zoveel troep gemaakt dat ik het niet meer bij kan houden... nou een poging dan:
1 (met stip). Coldplay - Clocks Verder kan ik niet kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat bedoelt TS eigenlijk met 'op je lijst'? |
die lijst snap ook niet echt
ik kan je verzekeren dat dit nooit op wat-dan-ook-voor-lijst van mij zal staan.. ... .. Queen- Bohemian Rhapsody :( Village People- YMCA :( :( .. BEEGEES- STAYING ALIVE :(:(:(:( |
1.
2. 3. simpel, download geen slechte muziek... |
waarschijnlijk iets van atomic kitten
|
Wat een slechte poging om een origineel topic te openen.
|
het hele poppy house gedoe in de jaren 90
|
Citaat:
|
ketchap song
dat vind ik toch wel een heel slecht nummer.. |
Van dingen die ik slecht vind weet ik de titel ook bijna nooit.
|
Ik ga idd geen titels onthouden van boutnummers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burzum - Jesus' Tod :)
|
Citaat:
Dames en heren we hebben een winnaar :cool: Voor de onwetenden: hier edit: Omg dit is weer te lang geleden, dit is echt zooooo fucking slecht. Ze kent de tekst niet eens :o |
Hahahahahahahaha @ avril
|
Citaat:
ja moppie is wel heel erg triest |
Moppie en The Ketchup Song zijn behoorlijk bagger, maar verder heb ik niet zo veel verstand van slechte muziek. Er is vast wel ergere troep gemaakt.
Moppie is vooral slecht vanwege de belachelijke en ontzettend simpele tekst, van zowel de raps als het refrein, en het niets voorstellende instrumentale deel dat de meeste commerciele hip hop kenmerkt. The Ketchup Song vanwege compleet gebrek aan wat voor gevoel dan ook. Niet vrolijk, niet pakkend, gewoon helemaal niks, alleen irritant. |
hm dat avril-nummer is wel heel erg ja. het heeft wel iets weg van een parodie.
|
omg die van avril wat lelijk :eek:
|
Net Avril gehoord.
Ik dacht dat mijn optreden op het schoolfeest kut was, maar dit... |
ik luister alleen goede muziek ;)
|
Volgens mij bestaat er vrijwel niemand die dat nummer van Avril goed vind.
Verder ook nederhippop dieptepunten als Ik ben je zat en Moppie, twee van de slechtste, gemakzuchtigste refreinteksten ooit en ook nog eens gezongen door dezelfde gast met z'n achterlijke rotkop, Beugel. Als die een album gaat uitbrengen wordt het erger dan de Tweede Wereldoorlog. Vreemd dat er nog geen carnavalshits genoemd zijn. Ik noem maar, het Pizzalied van André van Duijn. |
O ja, carnavalsnummers.
En de shit van gasten als Drukwerk, Jantje Smit en hoe heet die nieuwe, van een bosje rozen voor je moeder. Ziet eruit als een breezerslet en dan komt er opeens zo'n achterlijk nederpop nummer voor Monnickendamse bejaarden. Die gasten bij Tros muziekprogramma's. (n) |
carnavals krakers staan erom bekend dat ze inhoudsloos zijn, desalniettemin vinden heel veel oude dronkenlappen ze tijdens carnaval schitterend. zo erg zelfs dat ze gaan hossen :rolleyes:
|
Citaat:
|
hahahaha :D dat nummer van april
:D:D tering, ik lach kapot |
henri de penri wrote:
Citaat:
|
Citaat:
Mee rnog: inspiratieloze dronkemansmuziek, al dan niet op het ritme van de polka... ik denk niet dat ik het beter kan uitdrukken. Maar wees gerust, er bestaat nog veel slechtere muziek. Slechte muziek, waarbij het gedacht alleen je tenen al doen kronkelen. -> de vogeltjesdans ->Zangeres Zonder Naam - Mexico -> Aaliyah - Miss You (mijn ex luisterde vaak, veel te vaak, naar dat nummer. Mijn haar gaat er nog steeds recht van staan. Dat vogeltje constant in de achtergrond. Die plastieke beat. Dat ge-aaiaaiaaiaaiaai en dat achtergrondkoortje. Aaaarghh!) |
una paloma blanca :s
|
Oh jesus die avril is wel heel erg triest. Hoe fake kan je je emoties proberen te laten overkomen zeg. Ik heb zin om die mensen die daar zo lopen te gillen spontaan te slaan.
|
Gene Simmons - Firestarter
|
Citaat:
|
Opgezwolle - hersenspinsels
|
Voor een lijst met slechte nummers verwijs ik naar de top 100, heb je er meteen 100. Soms zit er nog wel wat leuks tussen, maar dat is sporadisch.
|
Citaat:
ennuh die avril cover en dragostea din tei (in allem ogelijke versies) en de smartlappen |
Citaat:
|
Moppie, Ik ben je zat, en verder zowat alles wat m'n zusje luistert.
|
1. eagles - hotel california
2. steppenwolf - born to be wild 3. zo is het al erg genoeg |
wat is er nou weer mis met carnavalsshit, lache toch
hiiiijjj heeft een fiets zonder zadel!! of oooh kleine jodeljongeeeeen jij hebt voor mij gezongeeeeen geweldig toch |
Citaat:
|
Citaat:
absoluut nummer 1 |
1. cheecky girls
2. ketchap song 3. alle RnB/HipHop/Bubbling tracks :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |