![]() |
nieuw album eminem
Nieuw album Eminem
woensdag 1 september 2004 Fans van Eminem hebben tweeëneenhalf jaar moeten wachten op de opvolger van de cd 'The Eminem Show'. Op 15 november (2004) ligt Eminems vierde studio-album eindelijk in de winkel. De titel luidt 'Encore'. Er zijn geen bijzonderheden bekend over titels van tracks of namen van medewerkers. Wat de eerste single van het album wordt, is evenmin bekend. Rond dezelfde tijd als 'Encore' verschijnt er nog een album waar Eminem aan heeft bijgedragen. Hij is één van de producers van een verzamel-cd met niet eerder uitgebrachte tracks van wijlen Tupac Shakur. BRON: JUIZE.FM wat ik me afvroeg, zal dit het laaste album van eminem zijn? het heet toch niet voor niks encore lijkt me. en ik heb al eerder berichten gehoord dat hij zich meer wilde richten op het producen. wat denken jullie? en wat verwacht je van dat album? |
Ik hoop dat dit zijn laatste is...
|
Citaat:
maar k denk niet at hij zich door jou laat beinvloeden ;) |
Encore betekent toch opnieuw? Waarom zou dit dan z'n laatste moeten zijn? Ik denk dat je het verward met Enfin.
|
Citaat:
en ik denk dat ie t eerder leuk vind de suggestie te wekken dat ie misschien gaat stoppen en dat iedereen erover praat dan dat ie er echt mee stopt. maargoed, dat is net zo goed giswerk natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eminem heeft het qua humor wel begrepen, en volgens mij is het ook niet zo'n talentloze onbenul die geen moeite heeft moeten doen voor z'n succes.
Met Eminem zelf is dus niks mis. |
Citaat:
dan was hij al zeker lang geleden gestopt |
Die tuppac brengt veel nieuwe shit uit,
voor een dode. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arme kinderen die dit moeten luisteren (n)
|
na the slim shady LP vond ik er geen drol meer aan omdat ie zn humor kwijt was
|
Hij komt in de herfst ook nog met eigen (sateliet) hiphop-radiostation...
Ik hoop dat dit album een goed album gaat worden (hopelijk weer een track met Dr. Dre, hun zijn een gruwelijk goed duo) en niet in de trant van 'D12 World', want die vond ik erg teleurstellend. Eminem heeft voor mij echt wat goed te maken :p |
Citaat:
|
ik bedoelde natuurlijk na de marshall mathers LP ja
pff tijd niet meer geluisterd |
Weten we dat ook weer =)
|
Het irritantste is nog wel dat Eminem grappig probeert te zijn --> 'My salsa', daar dacht ie echt grappig mee te zijn, maar het is gewoon geheel kansloos.
|
Citaat:
|
ja ja stoppen, zeker net zoals jay-z :rolleyes:
|
Citaat:
daarom ook: zn ouwe shit is veel vetter odmat ie daar nog echt grappig is ook |
Citaat:
|
Citaat:
2. Wigger 3. Wi... :p |
Zal wel allemaal volgens hetzelfde recept als z`n andere album gaan. En natuurlijk moet meneer weer shockeren met dingen die niet shockend zijn maar eerder lachwekkend...blanke neger...tssk.
|
Citaat:
|
waar halen ze elke keer weer die rare onuitgebrachte tracks van tupac vandaan... :s volgens mij zit die gewoon nog lekker in een kelder nummers te schrijven :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, nieuw album zal vast wel een goed nummer op staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als er weer van dat soort schijt producties opstaan zoals hij de laatste tijd alleen maar doet ga ik m niet kopen!
|
Citaat:
negers weten |
Citaat:
|
Citaat:
en je geeft geen argument waarom hij zou stoppen/doorgaan. ik heb gehoord en gelezen (XXL & Vibe) dat hij zich liever op de achtergrond wilde houden. producen en met z'n platenmaatschappij (shady records) bezig zijn. en als het album encore gaat heten kan het zijn dat hij van plan is om na dit album te stoppen. |
Zou wel mooi zijn als die gaat stoppen.
Een probleem minder, nog een paar te gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nog meer crap van 2pac?? ik vind dat echt lame, dood = dood dus dan ook geen liedjes meer uitbrengen hoor :nono: |
Slim Shady LP en Marshall Mathers LP waren goed te beluisteren, tenminste voor iemand die niet zo voor hiphop en rap houd. (Zoals ik)
Daarna werd het commercieel, dus slecht. |
Citaat:
dat was een freestyle aap |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |