![]() |
help
iedere keer als ik een attachment krijg en ik open hem dan opent hij hem in WORD, ook excel bestanden.. ik zie dan alleen maar rare tekentjes
nou wou ik vragen of ik die instelling (het standaard openen in word) ergens kan veranderen!! alvast bedankt |
Zoek een bestand dat opent in word, maar wat je niet in word wil laten openen.... Rechter muisknop erop. Dan kies je properties. Dan staat er op ongeveer 20% van de hoogte van het hele window "opens with: word [change]"
(dat change is een knop). Klik daarop en kies het goede programma dat dat bestand moet openen. Druk dan op Apply en voila. Doe dit voor alle soorten bestanden die openen in word maar je in een ander wil laten openen (alle SOORTEN bestanden, niet ALLE bestanden :)) |
waar moet ik dat bestand zoeken? als ik bij word en dan bestand en als ik het dan zie staan en dan rechtermuisknop dan staat dat er niet bij....
bvd!! |
Je kan het ook zo doen:
|
Citaat:
|
van welke versie van windows wordt hier uitgegaan? xp zeker? het betreft hier '98.. maybe it makes a difference!!
ik kan als ik het bestand opgeslagen heb wel eigenschappen vinden (propterties) maar dan loop ik vast. en bij deze computer kan ik via BEELD mapopties vinden en dan ook bestandstypen maar daar staat weer geen doc in de lijst.. iig heel erg bedankt al voor jullie hulp, maar het vordert slechts gestaag.. |
Citaat:
Maar schrijf dan ook altijd in de eerste post op s&m welke besturingssysteem je gebruikt: Want in sticky [Mededeling] Regels voor openen topic *LEZEN*(helemaal boven aan), lezen we: Citaat:
Mijn instructie is ook voor win98 (maar zelf toch ff voor de zekerheid kijken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |