![]() |
besmet met virus?
ik kreeg gister 2 mailtjes van @home
Citaat:
Citaat:
en de header van de 2e ziet er ongeveer zo uit Citaat:
volgens norton + laatste update ben ik niet besmet maar volgens de mailserver van @home verstuur ik dus wel virussen... can anybody explain this? of is het gewoon een grap van iemand (mail.feweb.vu.nl>> vu = vrije universiteit??) |
Zou een grap kunnen zijn. Ik gebruik zelf ook Norton, heb je wel geselecteerd dat Norton de hele computer scant en niet alleen de losse schijven?? Wanneer je pc is besmet hoeft dat niet alleen op je HDD te staan, het is ook mogelijk dat het zich in het geheugen bevindt
|
Citaat:
verder heb ik even mijn vaders mailbox doorgekeken :rolleyes: en daar stond wel een virus in een mailtje (gaf norton aan toen ik het op wilde slaan) maar dat virus was hij dus niet tegengekomen bij de scan:confused: nog keer volledig scannen dan denk ik |
ik had ook een virus binnengekregen,ik kreeg een meldin van een virus in mijn systeem,ik maar scannen met norton2002 en ie vond niks,dan maar met schijfcontrole en die zei dat mijn schijf perfect werkte,zo zie je maar:p :p :p :p :p :p
|
ff kijken wat er opstart heb het ook wel een gehad maar stond er dat er niks was aangetroffen . maar toen ik keek wat er opstarten stond hij er wel bij
|
volgens mij verstuurt win32klez/H mailtjes met een willekeurig afzenderadres...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |