![]() |
Friends seizoen 10 op tv!
Vanaf a.s. maandag zendt Yorin (ik neem aan wekelijks) serie 10 uit van Friends!
Maandagavond - 20:30u - Yorin Ik ben echt heel benieuwd, eindelijk nieuwe afleveringen! Vinden jullie het jammer dat het is afgelopen of is het wel goed zo? Het is toch wel oke dat ik 'n nieuw topic doe, voor 't nieuwe en laatste seizoen? Of had 't hierin gemoeten? Oooohja, mensen, denk alsjeblieft aan de spoilertag als je het seizoen al gezien hebt. :) |
vind het aan de ene kant wel jammer dat het is afgelopen, maar aan de andere kant heb ik liever dat ze nu stoppen dan dat ze nog 5 jaar doorgaan en het dan minder leuk wordt.
Laatste seizoen heb ik al gezien op dvd, zitten weer erg leuke afleveringen tussen, en de laatste dubbele aflevering is een mooi einde vind ik. |
Ze stoppen op het goede moment denk ik, het heeft zn hoogtepunt nu echt wel bereikt en het wordt steeds minder leuk.
Toch wil ik het zien natuurlijk :p :o |
Ik heb jammergenoeg seizoen negen een beetje half gemist... Dus nu twijfel ik of ik moet wachten tot herhalingen die vast en zeker zullen komen of gewoon seizoen 10 moet gaan kijken...
|
Ik ga ze zeker kijken! Maarja als het elke avond is moet ik het wel een aantal keer missen :'(
|
Citaat:
|
Leuk en ook jammer :)
|
Ja, echt cool dat het weer begint. Vind het wel goed dat ze stoppen. Kan alle afleveringen toch zo vaak zien als ik wil, en ze vervelen me echt niet (y)
|
''k Heb ze allemaal al gezien, zo ook de laatste aflevering. Ik vond die laatste paar echt ongelofelijk slecht afgeraffeld en voorspelbaar.. Maar goed, ik verklap wel niets.
(Ik had er alleen meer van verwacht :( ) |
Me gaat kijken :D .
|
Jippie :)
Leuk, maar toch jammer dat het stopt...Maar idd beter nu dan over 5 jaar en dat het dan minder leuk is. En gelukkig is van deze serie alles op dvd uitgebracht (y) |
Weet iemand wat de laatste aflevering die ze uitzonden was?
Was dat niet op Barbados ofzo? En had Rachel toen Emma al? Ik ben even helemaal de kluts kwijt :p |
Citaat:
En ja, Emma was er al :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf maandag komt op Yorin alle afleveringen weer, vanaf seizoen 1 t/m seizoen 10.
Van 20:30 t/m 21:05. |
Citaat:
|
Citaat:
|
iedere dag op Net 5 komen oude afleveringen om half 8,
weet niet welke serie ze nu zijn maar ross en rachel hebben net voor het eerst wat met elkaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was er de laatste aflevering ook alweer gebeurt??
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je nou eens eerst het topic een beetje doorleest :p Citaat:
|
Citaat:
Ik heb maar 1 ding te zeggen: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Friends is back nu kan ik 2x per dag friends kijken :D :D :D :D :D :D :D :D |
ik ken ze allemaal al.. zulke aanraders (y)
|
Citaat:
|
Ik heb er een aantal gezien, en de afleveringen waarin joey speelt :D :D :D
|
Ga zeker kijken! Heb alle afleveringen al gezien maar Friends kun je natuurlijk niet vaak genoeg kijken, dat lijkt me duidelijk... :p
|
Ik heb zo'n beetje het hele seizoen al gezien (gedownload).....
Kzal niks verklappen hoor, maar het is in ieder geval weer Heel Erg Leuk! :D |
door al die herhalingen ben ik het een beetje kwijt, hoe eindigde seizoen 9 ook al weer?
|
Citaat:
|
Ik heb ze allemaal al gezien van serie 10. Ik vind het jammer dat het afgelopen is, maar ik denk ook niet dat ze nog langer door hadden moeten gaan, zou saai worden.
Misschien is het wel leuk, om over een jaar of 3 à 4 nog een aantal aflevering te maken over hoe het nu is. Lijkt me wel leuk om te zien hoe ze dan leven zegmaar.
Spoiler
|
Géén spoilers alsjeblieft. Of zeg erbij of het om 1 aflevering gaat of om het hele plot
|
Citaat:
de gene boven jou gaat over de laatste aflevering.. en ik ben het met de postster eens |
die van vandaag wordt zeker niet meer herhaald? :(
|
Citaat:
Maaarja. Stiekem wist ik dat al 'n beetje. |
Citaat:
Maar nee, k denk het niet nee. |
ik vond em niet grappig :\
|
Gemist :(
|
Citaat:
oke ik ben het al weer bijna vergeten ;) |
was een leuke aflevering! yess friends is back! (van net 5 ken ik allemaal al)
|
Haha, Monica met haar haaaaar :cool: (y) :D
|
Citaat:
|
Ik heb ze al gezien maar als ik er iets over ga zeggen dan word ik in elkaar geslagen... :o
|
Ik vind serie 10 wel wat tegenvallen.(n)
|
Ik kijk geen Friends, nouja... nauwelijks
Hoi Lionheart |
Ik heb het godnondeknetter moeten missen! Ik had hospiteer avond van het huis, omdat ik eruit ga... SUF!
|
Ik vond die van vorige week met Emma's verjaardag echt meesterlijk. :D
Die van gister was wel ok, Phoebe en Mike zijn altijd wel cute. |
Ehm. Is het nu over tussen Joey en Rachel ofzo? Want in deze aflevering ging niets daarover? Vond 't wel raar.
Ik vind die Emma wel lief hoor. :D En die oorbelletjes. :cool: Maar die van vorige week was idd leuker, met die verjaardag. Ik moest wel lachen om Ross' ouders: "Hi Emma.. When you're 18, we're probably.. dead." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |