Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Kleding gemaakt voor het andere geslacht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=94400)

Stevill 17-05-2002 10:29

Kleding gemaakt voor het andere geslacht

en er toch mee lopen wat vinden we hiervan?
Ik bedoel bijvoorbeeld jongens die met van die oversized heupbroeken lopen.
Of meiden die met een wijde broek lopen waarvan het kruis tussen de benen hangt.
Persoonlijk vind ik het mooi en vind ik het al jammer dat er nog aparte rekken zijn voor mannen en vrouwen.

jullie mening graag

MelodyofÐeath 17-05-2002 10:38

ik ben het met je eenz, ik loop zelf gewoon in jongenstruien en broeken, vink leuker dan die speciale meisjes dingen..

Pebbles 17-05-2002 10:40

Ik vinnut ook leuk.. :)

shanli 17-05-2002 18:50

Citaat:

Pebbles schreef:
Ik vinnut ook leuk.. :)
*sluit zich aan*

punxnotdead 17-05-2002 18:57

leuk idee(y)

acid-star 17-05-2002 19:28

Ik vind het opzicht wel l;euk... maar dan, mannen in rokken en flares e.d,,, meisjes in oversized skatedingen vind ik toch weer wat minder...

Scarlett 17-05-2002 19:32

Hm, dat gaat inderdaad ook wel steeds meer gebeuren, denk ik.. 'Kvind 't wel koel, ik moest vandaag verplicht een heel dik mode-tijdschrift voor mannen doorkijken (Winkelen met m'n zus, altijd leuk..) en daar stonden ook veel rokken in enz. voor komende winter, ook andere vrouwelijke prints en materialen, stoffen.. Best koel. :)

Paranoide 17-05-2002 20:21

Citaat:

Jewel schreef:
Hm, dat gaat inderdaad ook wel steeds meer gebeuren, denk ik.. 'Kvind 't wel koel, ik moest vandaag verplicht een heel dik mode-tijdschrift voor mannen doorkijken (Winkelen met m'n zus, altijd leuk..) en daar stonden ook veel rokken in enz. voor komende winter, ook andere vrouwelijke prints en materialen, stoffen.. Best koel. :)
rokken ook?
ik heb nog nooit rokken gezien, wel idd vrouwelijke printjes en heb ook een keer een zo'n pluizige angora-trui gezien bij de mannenafdeling..

rokken bij jongens vind ik koel, maar alleen een bepaald soort rokken.. kilts vind ik mooi, en van die lange stijle zwarte rokken uit hele stugge stof, en dan met kistjes er onder :)

Horror Kitty 17-05-2002 20:27

mjah, kvin van die skatebroeken bij meisjes wel leuk staan, als je maar niet hoeft te gaan gissen of t nou een meisje of jongen is die dr in rondloopt, da vink nie leuk :o

jongens in rokken enz. vinnik wel liev, zoals masj als zei, kilts of lange zwarte rokken met kistjes dr onder :)

vixen 17-05-2002 20:41

hell, ik hbe zelf ook 3 broeken die voor jonges bedoeld zijn en ik vind ze heel gaaf... truien trouwes ook, kweenie oversized dingen (jonges/meiden zooi) is kewl :D

tot zover mijn propaganda

bertbart 17-05-2002 22:11

mwah...
ik vind die heupbroeken voor mannen wel erg apart. Ik weet alleen niet zeker of die ooit perse voor vrouwen zijn bedoeld. Volgens mij liepen mannen er 35 jaar terug ook al mee...

morwen 17-05-2002 22:40

kan beswel....als ik hier en daar bij de 'meisjes'-afdeling kijk hep ik echt zowiets van: 'denke ze nou echt dat daar mensjes in gaan lopen :S '
en dan zie je bij de ' jongens' - rekken zown wreed wijde broek, das tog veeeel koewler

maar 17-05-2002 22:40

ik heb een rugbytrui en een capuchontrui van de jongensafdeling van Gant :cool:

Marshall 18-05-2002 08:28

heb een blousje voor dames met ingestreken kreuk... is dan ook meteen mooi gesneden bij de schouders etc. duszz... en een stuk goedkoper dan wanneer ik m voor mannen had gekocht :D

]{ing 18-05-2002 08:44

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Of meiden die met een wijde broek lopen waarvan het kruis tussen de benen hangt.

hmmz (y)

nou ehm.. ik ben wel een voorstander.. maar zelf draag ik toch geen extreme dingen, en ik zou niet weten wat voorn kleding die normaal voor vrouwen bedoeld is ik zou moeten aantrekken :p (vind een rok toch te extreem :p)

Lievelotje 18-05-2002 13:01

ik vind het sowieso wel kewl om te dragen wat ik mooi vind of lekker vind zitten en als dat dan eigenluk voor jongens is kan mu dat echt niet schelen. andersom kan ut denk ik ook best leuk zijn, al hoef ik geloof ik mun ventjuh toch niet in een zomerjurkje hoor (lekker lage heupbroek lijkt mu dan weer wel erg lekker) zelf zou ik best zo'n lekker ouderwets mannenpak willen hebben, misschien maar eens de tweedehandswinkels gaan afstruinen ;)

Embraced Pale Death 18-05-2002 13:04

Ikkuh draag wel es nen rok...
tja, leuke informatie

ik zoek wel ff fowtow ossow...

Blubje 18-05-2002 14:26

= leujk :) vooral oversized kleding bij meisjes...en heupbroeken bij jongens zijn ook leujk en rokken ook! bijv. kilts maar gewone lange rokken zijn ook leujk!! :D

gentleman 18-05-2002 14:40

bij een jongen kan ik me er niet zo veel bij voorstellen,

bij een meisje vind ik het geweldig als ze met een oversized rugbyshirt rondloopt

]{ing 18-05-2002 14:41

Citaat:

gentleman schreef:
bij een meisje vind ik het geweldig als ze met een oversized rugbyshirt rondloopt
daar kan ik me nou weer niets bij voorstellen :p

Pollore 18-05-2002 14:44

ik zie mezelf niet echt in rokken lopen ofzo :/ maar meiden met skatebroeken en dat soort dingen vind ik heel mooi. Ik heb zelf liever gewoon een lekkere wijde broek aan met skateschoenen eronder en trui erop klaar lekker makkelijk ;)

Roos 18-05-2002 14:50

Ik heb alleen vrouwenkleding, maar af en toe loop ik door het huis in een overhemd of rugby van m'n vriendje (lekker oversized :))

Stevill 19-05-2002 23:55

Citaat:

acid-star schreef:
Ik vind het opzicht wel l;euk... maar dan, mannen in rokken en flares e.d,,, meisjes in oversized skatedingen vind ik toch weer wat minder...
hmm waarom nie ik bedoel ik draag het zelf nou ook vrij veel en ik snap bestwel dat het er soms maf uitziet maar het zit vaak ook nog eens lekker dus waarom nie?

SpiT 20-05-2002 09:53

Citaat:

wallflower schreef:
mjah, kvin van die skatebroeken bij meisjes wel leuk staan, als je maar niet hoeft te gaan gissen of t nou een meisje of jongen is die dr in rondloopt, da vink nie leuk :o
tja, dat was dus bij mij. ik liep in de stad met vriendin (bianca) en iemand die bij haar in de klas zat vroeg later aan haar; wie was die jongen met wie je in de stad was?
:mad:
maar kwam waarschijnlijk ook wel omdat ik ook nog een muts op had + te grote broek + te grote trui...:o

dreadje 20-05-2002 10:46

Mijn vriendje draagt ook 'meisjesbroeken' dat ze zeg maar strak aan de kont zijn en dan hele wijde pijpen gelijk...zoals de broeken van gang en overzeas enzo...
En het staat echt super leuk bij 'm :) vooral omdat ie een jongen is staat het super kewl :D (bij meisjes staan ze natuurlijk ook leuk maar bij hem staat het 'vager')

the reflecting god* 20-05-2002 11:36

Ik vind dat eigenlijk best lelijk, al helemaal jongens in van die overseaz(?)achtige boven strak onder uberwijde broeken ....iehh
maar jongens in rokken kan ontzettend mooi staan moet het wel een mooie jongen zijn met mooi lichaampje
meisjes in uberwijde skatebroeken vind ik wel grappig maar ik vind het voor mezelf niet leuk en ik vind meisjes toch wel iets leuker als ze een rokje jurk ofzo aanhebben ...iets meer vrouwelijks ...

Qamra 20-05-2002 11:44

Ik zei net nog tegen me vader dat ik het vet fout vond dat jongens met meisjeskleding lopen...

Verder hangt er 1 spijkerbroek in me kast die errug wijd is :p En dat is weer wel leuk..

:|

Luca 20-05-2002 13:03

ik zag laatst een jongen met een rok lopen en ik vond het super staan bij hem :) Ik draag zelf bijna nooit kleding van jongens, behalve de polo's vna mijn broertje. Maar ik vind eht wel :cool: als er gewoon naar gekeken gaat worden.

Floor k 21-05-2002 07:42

Vooral jongens met rokken!!! Echt heel gaaf!

Gwen. 21-05-2002 12:22

Leuk, maar het moet wel een vrouwelijk tintje blijven houden. Jah, ook bij de mannen ja :)

boardbabe 21-05-2002 15:39

Citaat:

]{ing schreef:
hmmz (y)

nou ehm.. ik ben wel een voorstander.. maar zelf draag ik toch geen extreme dingen, en ik zou niet weten wat voorn kleding die normaal voor vrouwen bedoeld is ik zou moeten aantrekken :p (vind een rok toch te extreem :p)

superstrakke truitjes? (y)

]{ing 21-05-2002 15:50

Citaat:

boardbabe schreef:

superstrakke truitjes? (y)

ik draag in de winter vaak coltruien e.d. die behoorlijk strak zitten maar kvind het niet zo prettig dat ik meteen ook een strak tshirt aan ga doen..

Roxy 21-05-2002 16:27

nou ik draag iig wel veel mannen kleren geloof ik... het is nie echt te zien aan veel dingen... het kan gewoon voor allebei, vind ik... truitjes enzow benk nog nie zo geemanicipeerd... alhoewel ik best soms een slobbertrui aan heb...

MissKiss1985 21-05-2002 19:02

Ik draag pratisch alleen maar wijde kleren merken zoals fubu wu tang pele pele en mecca en nog meer van die merken en ook gewoon merkloos maar wijd. Alleen als ik uitga draag ik strakke kleren

kuik 23-05-2002 16:09

tsja wat maakt het nou uit of het voor het andere geslacht is wat jij wilt, ik draag ook wijde broeken enzow met een laag kruis, dus wat jij wilt! ik vind het leuk...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.