![]() |
Vet aan armen wegwerpen
ik denk dat het vrij duidelijk is. Weet iemand hier een goede oplossing voor. Dus gewoon, zodat spieren wat zichtbaarder worden. Alvast bedankt.
|
Ik heb jarenlang gezwommen en toen kon je echt wel mijn spieren in mijn bovenarmen zien, misschien is dat wat?
|
ok, bedankt
|
Vet gaat niet plaatselijk weg. Je kunt de massa op de armen vergroten maar zulke training mag jij gezien jou leeftijd niet doen eigenlijk :o
En al heb je nog zulke grote armen, de definitie word pas zichtbaar als je weinig vet hebt, en afvallen doe je in zn algemeen en niet plaatselijk, zonder drugs iig. Hoewel bij mannen de armen een van de 1e plaatsen is waar het verdwijnt en de buik een van de laatsten.. :( |
peace: ik denk dat er 3 cm (diamater) dunne armpjes uitkomen als je vet op je armen weggehaald worden...ook niet echt mooi he ;) ff afwachten en dan zorgen dat je daar spieren kunt kweken en je vet kunt wegwerken, dan ziet het er beter uit als het vet weg is :p
|
Citaat:
van die supermagere armpjes hehe dan ben je stoer dat het gedefinieerd is ja :D |
Citaat:
|
Pest em toch nie zo joh :P
Ontopic : Zwemmen , en mischien naar de sportschool , als dat kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg een aardappelschilmesje, een soldeerbout, een naaimachine, een fles water en een handdoek klaar. Leg de handdoek onder je arm, en zorg dat de soldeerbout warm is. Maak dan een snee in je arm, overdwars, van je schouder tot je elleboog. Vervolgens schroei je met de soldeerbout alle bloedvaatjes dicht, en spoel je met de fles water het ergste bloed weg. Je kunt nu de weefsels een beetje herkennen. geel is vet, behalve de dunne sliertjes, dat zijn lymfevaten. Snij dus met je mesje al het geel weg. Als je daarmee klaar bent leg je je arm onder de naaimachine en naai je de stukken vel weer aan elkaar. zorg wel dat je dit een beetje strak doet, eventueel wat huid wegsnijdt, zodat je spieren goed uitkomen. Succes! p.s. het vet kun je wel verkopen op www.kannibalen.tk :rolleyes: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |