![]() |
poepsex
hey mensen ik zat laatst te denken, als ik nou aan sex doe zou het dan niet veel lekkerder zijn in combinatie met poepsex? dat ik haar neem terwijl ik aan het poepen ben, en zij zich daar dan weer mee insmeert ofzo
wat zijn jullie ideeën hier over en hebben jullie enige ervaring hiermee? ik ben van plan om het een keer uit tegaan proberen. groeten jos edit: en is het niet ongezond om aan poepsex te doen, dat je er niet ziek kan van worden? |
Heb het nog niet gedaan maar misschien als ik en mn vriendin in een gekke bui zijn... kheb gehoort dat het wel leuk kan zijn..
|
Btw.. dat ik haar neem terwijl ik aan het poepen ben hoe wat je der nemen en op zelde moment gaan poepen :S
|
dat ik met mijn penis in haar vagina zit en dan ga poepen natuurlijk, dan vang ik het op, en smeert zij zich daarmee in
|
...
eehm... ... gat-ver-damme... ... en da zeg ik nie snel... :s |
omfg, is dit echt ?? Wat goor man.... Bah, zou het nooit doen, maar hoe wil je haar neuken en onder schijten te gelijk man ? opvangen in een netje of plastic zakje ? :D
|
oke, dat is jou mening dat je het vies vind, maar er zijn zat mensen die het ook doen... zijn er nog meer mensen die het wel interessant lijkt?
|
Citaat:
|
Zoals Hans Teeuwen zei "ik heb altijd al eens een zieke non in der bek willen schijten."
Maar ik pas voor schijtsex. |
weinig reacties.... durft niemand soms toe te geven dat ie wel eens aan poepsex denkt
|
ik geef heel eerlijk toe dat ik er zelden of nooit aan denk, en àls ik er aan denk is dat op momenten als deze (als er een berichtje over staat op seks), waarop ik trouwens kotsneigingen pleeg te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kword spontaan opgewonden :rolleyes:
|
Citaat:
Walgelijk! Volgens mij krijg je weinig reacties (nog 10 te veel) omdat er erg veel zijn die zoals ik stiekem hopen dat je je smeerlapperij voor jezelf en je vrouw bewaart. |
Citaat:
Zoals E.Murphy al zei: G*ddamn M*therf*cker, that is some sick sh*t! :evil: |
Citaat:
Maar idd, ben het er 100% mee eens, zal eens een fotootje zoeken van meiden die elkaar diarree in de bek schijten, kijken of je het dan nog zo leuk vind... |
heb er schijt aan
|
Citaat:
|
Citaat:
droog :D |
gatverdamme... :)
|
ik kan er het geile niet zo van inzien, maar ik ben dan ook een bescheten burgermannetje
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nee ik zou het niet ziek vinden, er zijn ergere dingen. Maar eh persoonlijk vind ik het niet echt smakelijk, laat staan dat ik er uberaupt enigzins opgewonden van wordt....neh, not good not good. |
raggende mannen
|
Citaat:
En ik heb al teveel gekotst de afgelopen paar dagen, dus ik wou het dit keer graag voorkomen door er per direct niet meer aan te denken. Als ik vannacht weer boven de pot hang met ruzie met m'n maaginhoud, dan is het jouw schuld... (beetje bot, weet ik, maar is wel zo) Maar jij kan er ook niets aan doen dat jij het wel ziet zitten... |
Ach, pest die arme jongen toch niet zo! Hij kan er ook niets aan doen dat hij net gothic geworden is!
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk gewoon weer zo'n 13-jarige kleuter die even stoer wil doen. :rolleyes:
|
K'heb er welleens plaatjes van gezien... Zag er goor uit!
En ik heb er geen behoefte aan om het uitteproberen. Maar als jij het wil doen ga je gang... ik weet alleen niet wat je nou wil met dit topic? tips ofzo??? :confused: |
Een ontzettend broodje aap als je het mij vraagt
|
hey meisje, zal ik jou eens lekker in je bek schijten :evil:
|
Je kan natuurlijk ook poepsex hebben met een olifant. Voor de dierenliefhebbers!
|
leuk zo veel reacties:)
uiteraard meende ik het niet, lol en nee ik ben niet 13, maar 17 kheb tog er tog nog 33 reacties op gekregen en daar ben ik best trots op dank u |
Citaat:
EN je bent dus een eikel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |