![]() |
[GEZ] TI-83 of TI-84 met spoed
Hallo mensen,
ik heb voor dit jaar een grafische rekenmachine nodig, een TI-83 of TI-84 wel te verstaan. Heeft iemand zo'n rekenmachina, maar niet nodig, en bereid hem te verkopen, post het dan hier. Ik heb hem echt heel erg hard nodig, en nieuw kopen is heel duur, en als iemand hem toch niet meer nodig heeft kan hij er nog wat geld voor krijgen ook. Bij voorbaat dank. edit: Dan vergeet ik nog mijn email adres te vermelden :bloos: Als je dus een TI-83/84 hebt kun je mailen naar : luitzen@rulethemall.com of gewoon een berichtje hier achterlaten als je geen zin hebt om te mailen. |
same here :)
famousdawn@hotmail.com |
ligt eraan hoeveel je ervoor biedt :)
|
Citaat:
|
Hee jij ook hier :)
Ik heb nog wel een TI-83 liggen, ik wil m later ooit wel terug denk ik (papa vindt het ook een leuk speeltje en hij heeft m immers betaald) maar ik kan m met de reunie wel voor je meenemen als je dan nog geen andere hebt? |
Nee, beetje laat:(, ik heb hem zo snel mogelijk nodig, ik heb er zo'n 45 euro mits er natuurlijk batterijen bij zitten, als dat niet het geval is, dan heb ik er 35 euro voor over.
|
Ow btw dat over die reunie is miss nog niet eens zo'n gek idee :), wanneer is de reunie eigenlijk ?? ergens begin oktober toch ??
|
Citaat:
|
Heb er ook nog wel eentje liggen, met linkkabel en al..geloof alleen dsat ik de handleiding kwijt ben..
toen ik snapte hoe er spelletjes op moesten, wist ik genoeg..:P (en dat ding neem je nooit meer naar school, de handleiding) 45 euro is erg weinig, zeker omdat ze inderdaad 110 euro zijn, nieuw! PM maar als je interesse hebt |
Ik heb er ook een liggen. In goede staat met originele verpakking dik boek en linkkabel :)
Bied maar |
Citaat:
TI-83 silver edition |
man 45 is zelfs veel voor. je moet nie meer dan 35 euro voor geven. check www.marktplaats.nl
|
Ik heb een -83 voor je met alles er nog bij, zelfs de verpakking!!!
PM me maar |
Ik heb er ook nog een liggen. TI-83+ met dikke manual, batterijen, linkkabel voor synchronisatie met pc en een linkkabeltje voor TIs onderling. PM me maar/
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Briseïs, connecting people.
|
:d
|