![]() |
Weer bedrogen
Weer bedrogen.
De pijn zit diep van binnen Verdriet zit ver achter mijn ogen Ik wil er niet over beginnen Niet over de manier waarop je ons hebt bedrogen. Blokkering van onder naar boven Mijn hart dat huilt De woorden zijn ver naar achter geschoven Niemand weet wat daar schuilt. Als je erover begint heb ik geen woord Het is een chaos in mijn hoofd Het is niet zoals het hoort Maar je hebt het mij zo vaak beloofd. Het zou niet nog een keer gebeuren Je zou me niet nog een keer verlaten Ik zou niet meer te hoeven treuren Maar jouw woorden mochten niet baten. Wederom verliet je mij, je eigen kind Totaal gebroken bleef ik daar Iemand die jou haar hele leven had bemind Denkend, het is toch niet waar. Maar de waarheid bleek vol Keihard was wéér alles gelogen Jij had in het leven een andere rol Weer had jij ons bedrogen. -x- Soapsie |
Wrom reageert er niemand??? :confused:
|
ik vind hem te hakkelig
zoals Citaat:
miss ligt het aan mij maargoed verder vind ik hem opzich wel leuk :) |
Mooi! Heel duidelijk verwoord maar toch zeer leuk en herkenbaar
|
Citaat:
Voor de rest bedankt :D -x- soapsie |
Positief vind ik dat je het niet al te expliciet brengt, al had ik wel door waar het over ging zodra ik deze zin las:
Niet over de manier waarop je ons hebt bedrogen. en wel door het woordje 'ons'. Maar ik weet natuurlijk niet of het je bedoeling wel of niet was dat de lezer meteen weet waar het over gaat. Een negatief punt vind ik het aantal woorden dat je nodig hebt om iets te beschrijven, en dat je eigenlijk imo wat teveel herhaalt; ik zou het gedicht proberen te herschrijven, er gewoon een wat kortere versie van maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |