![]() |
omdat ik geen topictitel weet:
het volgende:
Als je weet dat iets fout geinterpreteerd kan worden, trek je het dan nog aan? een lonsdaleshirt/kisten met witte veters/ijzeren kruis. |
ja, zolang ik weet dat ik het niet zo bedoel. Heb veel nazi naar mijn hoofd geslingerd gekregen toen ik nog opgeschoren haar had, ach, boeiend, het is gewoon niet zo.
|
Ja.
Als het buiten erg koud is, zet ik vaak een puntige witte kap op mijn hoofd - lekker warm. Laat die negers maar kijken, nietwaar? Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Desalniettemin blijf ik het dragen, omdat ik het kan verantwoorden. Als iemand me daardoor een nazi vindt (wat ik absoluut helemaal niet ben) dan zij het zo. |
Citaat:
|
ik heb een spice girls t shirt
|
Yo niggah spice, ik wil je!
als je die baby bitch bent, drop dead, ej bent het niet waard om zo een shirt te dragen. check - alles goed skattie, we kenne elkaar toch nog wel he, tommie tommie ? |
Ik denk daar niet bij na maar als ik dat bewust zou weten zou ik het denk ik niet aantrekken.
|
Citaat:
|
Ik ben net als die wirrie boy uit je picca, tommie, maar dan nigga style.
you dig that right!? (y) Dont bitch the birthmark, ik ga niet offtopic |
Citaat:
en je gaat wel offtopic |
Nee, beter van niet. Anders krijg je de hele tijd gezeik.
|
Citaat:
|
eigenlijk denk ik daar nooit zo bij na. eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja als ik opeens een groep militante negers achter me aan krijg weet ik dat er mensen zijn die het verkeerd interpreteren. |
Tommie, I need ya girl whats the thing, wanneer gaat de man offtopic
ik zeg dat het kan vind het wel nie zo chill voor bitchmark, op ze birthday! Smook de spliff voor bitchmark! |
wie de neuk is ricardolombardo
fuck, ik weet het :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Draag vaak een bivakmuts als ik naar de bank ga.
|
ja, mijn kleren moet je niet serieus nemen.
en felici @ TS:) |
Citaat:
Ot; Nee, ik heb uberhaupt nooit van dat soort kleding gehad, zal het niet kopen, dus ook niet dragen. Als ik het wel zou hebben, zou ik het denk ik niet meer dragen (althans Lonsdale) door de foutieve interpretatie. |
Dan juist.
Alleen lonsdale is zooo 2003 |
Citaat:
alleen feliciteren als je daadwerkelijk geslachtsgemeenschap wil hebben, anders ben ik teleurgesteld. |
Stoort hier iemand zich aan ijzeren kruisen trouwens?
|
kvind ze wel heersch (Y)
|
Ik amensjan!
|
mwah ligt er een beetje aan.
ik zal niet snel lonsdale dragen ofzo, omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik nazi ben. maar like, for some reason denken mensen nogal eens dat ik homo ben, en ik vind t niet erg me te gedragen op een manier die die indruk versterkt, zeg maar. |
Nee. In de meeste gevallen niet.
|
Citaat:
|
nee.
ik had eerst rode veters, maar die gingen kapot, en ik had nog zwarte veters, dus die deed ik erin. maar die gingen van het weekend kapot :eek: eigenlijk vind ik rood wel hip maar toen dacht ik... nee... dan ben ik ofwel alto ofwel communist, dat vond ik minder prettig :( en toen kohct ik weer zwarte. ik moet er wel bij vertellen dat die verkoper er bij stond alsof hij eigenlijk geen tijd voor me had :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar dan niet zo extreem als ik eens las, iemand had een omgekeert hakenkruis als tatoage, en verbaaste zich dat mensen pissed werden.
Maar soms kun je aan dingen een nieuwe definitie geven. |
Citaat:
|
Missed ya too monolo,
keepin it high in the sky, lekkah chillen saampies skattie |
Wanna get highhhhhhhhhh?
http://www.knology.net/~danielmiller01/towelie.GIF |
Citaat:
Ijzeren kruis is dan toch heel anders vind ik. |
Ik heb dan ook een true met een kruis zeer vergelijkbaar met het ijzeren kruis :cool:
edit: eh....trui.....gvd.. verkeert om haha |
Citaat:
feel the love |
Citaat:
:D |
Het boeit me niet zo heel veel.
Ik loop regelmatig in een legerbroek en kisten, dan ben je volgens velen al een nazi, en daarnaast soms ook nog eens shirts die niet door de beugel kunnen, zoals deze: http://picserver.org/view_image.php/E8140093TX9D/p.jpeg Dat is wel vrij dubieus, en ik word er op straat wel eens raar op aangekeken. Maar om de mening van andere mensen maak ik me echt geen zorgen. |
Puberale prick,
they should rip off your dick nee hoor, chill maar tellurnetniet maar ik ben chill weet je ik flip met me spliff een slide van fuck aight strenght en unnerkweek eerst muscles net als my main man 50 cents aight dan prate we verder Check mic drop it! |
Krijg kanker.
|
Citaat:
valt mee, ik heb een of ander gaar programma gekeken waar mannen praktisch alles deden wat 3 vrouwen zeiden. IK KIJK NOOIT MEER TV (n) |
Ik ben nog steeds op zoek naar een zwart t-shirt met daarop de volgende tekst in witte letters:"VLEES ETEN IS MOORD". :D:D
|
Citaat:
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |