![]() |
[tk] pc 3200+/512mb/9800 xt/120gb/ dvd+-rw/ 18"tft
Nec I-Select D3610
- AMD Athlon 64 3200+ processor - 512MB DDR400 geheugen - NEC ND2500 multidrive - 16x DVD Speler - Radeon 9800 XT 256 MB videokaart - Audigy 2 geluidskaart (met 1 fire wire poort) - 120GB HDD 7200rpm - CNR 56K modem - Toetsenbord/ optische muis - Windows XP home - 3 jaar onsite garantie (waarvan +/- 4 maanden van zijn verstreken) - 18" TFT NEC 1860NX monitor (+/- €450,- los) - erg oude (4 jaar) Cambridge soundworks 2500 5.1 speakerset (werkt nog 100% goed) richtprijs: 1200,- (incl. monitor) PC is 3 a 4 maanden oud, gaat eruit omdat er een laptop komt. |
tis dat k geen €1200,- heb :o
|
Citaat:
Bieden staat natuurlijk vrij |
Wat voor moederbord hangt d'r in dat ding?
|
Verkoop je geen dingen los?
|
en het alleen de monitor?
|
ik heb pas een nieuwe pc gekocht :@
shit |
koopje (y)
|
Er hangt een Gigabyte GA-K8VM-P-NF moederbord in.
Het enige wat ik los verkoop is de monitor en kast, geen onderdelen... Freak, de monitor prijs staat er, je kan altijd bieden. |
alleen de kast is?
|
Citaat:
|
Ik vind't wel een goede prijs... Als er nou iemand is die de kast los koopt, wil ik je misschien wel van de monitor afhelpen.
Ik heb namelijk hier al een soortgelijk systeem staan, maar met een heel oude 17" en mijn bureau is te klein... EDIT: Ik zie dat je er een prijs bij hebt staan... Tjah... Dan ga ik toch voor een 19" Trinitron, denk ik... Deel ik m'n bureau wel weer anders in... |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zie ik nu een monitor staan die m'n aandacht heeft getrokken en die kan ik maandag op de stoep hebben staan, sorry... Maar je hebt vast wel een andere koper, je prijs is goed te doen (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
PC is verkocht... deze mag dicht
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |