![]() |
wanneer vindt je een persoon mooi?
de grote vraag:
WANNER VINDT JIJ IEMAND MOOI :D / WAT VINDT JIJ MOOI AAN EEN PERSOON ;) . EN WAT VINDT JIJ TOTAAL ONAANTREKKELIJK / LELIJK :s :( ?? en geef voorbeelden door bv een tv-, muziek-, filmsterren te noemen :cool: . vermeld er a.u.b. bij je leeftijd, geslacht en als je gelovig bent welk geloof, en welke opleiding je hebt gedaan of mee bezig bent. dit laatste heb ik er het liefst bij omdat het voor mijn profielwerkstuk is (6vwo, bio) en zo kan ik de beste conclusies trekken. |
sorry blond/blomd soiets is blonde haren.
dus haren/lengt (korter of langer dan je zelf bent)/ kleur ogen sorry ik hoop dat julie het snappen |
ik mis even de link met "filosofie" of "levensbeschouwing"
|
als die persoon een sterke uitstraling heeft
|
Citaat:
|
|
Ik kan alles wel aanvinken, ik houd van ALLE vrouwen. :o
|
ja kan maar ik dacht van levensbeschouwing heeft te maken met jouw kijk op het leven dus ook dacht ik hoe je tegen mensen hun uiterlijk aankijkt
|
uit onderzoek is gebleken dat wij mensen vooral symmetrie erg waarderen :)
|
ik zou voor "blond, langer dan je zelf bent, blauw.... " zijn gegaan als ik zelf geen 1,98 meter lang was, beetje onrealistisch, voor de rest klopt die omschrijving wel een beetje.
|
Ik ga niet stemmen, want ik vind het een beetje te zwart-wit. Het maakt me echt geen reet uit wat voor kleur haar/ogen iemand heeft, ze kunnen nogsteeds hartstikke mooi/lelijk zijn. Volgens mij neig ik wel naar blond en kleiner dan ikzelf ben, maar zoals ik al zei, zijn er genoeg lelijke blondines en mooie brunettes...
Over het algemeen val ik trouwens wel op blank. Dus niet Aziatisch en al helemaal niet Afrikaans. |
Wat een vreselijk domme en onlogisch opgezette poll.
6 VWO? en het is voor je profielwerkstuk? doe me een lol en verwijder dan de spelfouten en de smileys. vreselijk. De hele vraag van je vind ik sowieso al nergens op slaan. Ik denk dat er voor de meeste mensen geen bepaald type is waar ze op vallen. Ikzelf val op het totaalbeeld, en dan maakt het me niets uit of meisje nou blond haar en blauwe ogen heeft of wat dan ook. En ik ga niet stemmen. |
Ten eerst discrimineer ik, ik vind vrouwen in z'n algemeenheid mooier. Maar dat is overmacht natuurlijk.
Ten eerste moet het karakter dan de persoon zo zijn dat ik respect voor die persoon kan hebben, zodat ik die persoon als een gelijke kan zien. Niet veel mensen vallen hieronder, maar mensen kunnen wel totaal anders dan ikzelf zijn. Daarna moet de persoon wel seksueel aantrekkelijk zijn, maar het sex appeal mag de neutralere a-seksuele schoonheid niet overheersen. De neutrale schoonheid moet sterker zijn. Ik denk dat ik verder donkerblond kort haar met een ietswat rond gezicht prefereer. Zodat een glimlach heel mooi uitkomt. De lengte het liefst rond de 1,70 en minder slank dan wat men normaal ideaal vindt. Maar toch vind ik het jammer dat uiterlijk mooi is. Ik zou het liever zo hebben dat het mens geen lichaam had en dat je wanneer je iemand ziet het er mooi uitziet als iemands karakter en normen en waarden naar jouw mening mooi zijn. Lijkt me ideaal. |
Citaat:
|
Die film ken ik niet. Ben niet echt een filmfan maar ik zal de naam onthouden.
|
wat het met F&L te maken heeft?
en waar de poll op slaat? :eek: (y) |
toch jammer dat niemand albino's mooi vind :p
maar voor de rest zie je wel dat het mooi verdeeld is |
Blank, bruine haren en blauwe ogen.
Scandinavische dames zijn ook mooi :) |
Citaat:
Maar ik ga meer voor de uitstraling van iemand dan de kleur haar of ogen. |
Ik vind jongens met zwart haar en lichte ogen en huid meestal wel mooi, mag dat ook? :o . Die staat er nml niet bij.
|
Citaat:
|
misschien is het een idee als je eerst gaat leren spelen en leren wanneer je dt gebruikt en wanneer niet :rolleyes:.
en om even antwoord te geven op je vraag (die hier niet hoort overigens), het is niet zo dat ik een persoon alleen mooi vind als hij bruin haar en groene ogen heeft en een bepaalde lengte. de ene keer is het ene mooier, en de andere keer het andere. en ik denk dat dat voor veel mensen zo is. |
Citaat:
Maghrebijns (--> Marokkaans, Algerijns, Tunesisch) Mid-Oosters (--> alle landen behalve israel, das een uiterlijk apart ;) ) Israelisch Zuid Amerikaans Afrikaans :confused: [edit: ik kan dus niet stemmen :s ] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Grieken <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos: <3 :bloos:
|
heeeeel filosofisch weer :rolleyes:
|
sorry maar dit onderwerp is al moeilijk genoeg sorry als er je voorkeuren niet bijstaan
en sorry maar als ik zeg dat ik de poll wil veranderen kan dit steeds niet of zo iets. sorry voor die spelfouten. ps nederlands is mijn slechtste vak. |
de vraag was meer wat dit met filosofie te maken heeft. Maar blijkbaar is dat ook te moeilijk voor je. :rolleyes:
|
als je goed had gelezen staat dat bovenaan ergens ;)
|
waar de fonk slaat dat Zuid-Afrikaans (stevig) nou op :D
ik heb dus een heeeeeeeeeel leuk zuid-afrikaans meisje leren kennen en dies dus totaal niet stevig/dik :P Jullie vergeten misschien dat in Zuid-Afrika ook heel veel blanken wonen... had er beter Ghana of Ivoorkust kunnen staan. |
Ik val erg op karakter maar, die persoon moet dan ook natuurlijk een beetje mooi zijn. Ik weet het echt niet waar ik op val (qa uiterlijk). De jongen is dan geewoon lief , aardig en een beetje kanp :bloos: . Wat maakt het ook uit als je verlieft ben.
|
Walther Warlimont sagt:
http://forum.scholieren.com/~mccaine...mont,%20W..jpg Man kann so etwas hier nicht machen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |