![]() |
Films over anorexia?
Weet iemand films met als onderwerp anorexia?
|
THROW UP HARD, THROW UP HARDER en THROW UP WITH A VENGEANCE vind buitengewoon smaakvol gefilmd. Klassiekers in hun soort.
Even serieus. SILENT CRY gaat over annorexia nervosa. MAYBE en PULLAHIIRI gaan over bulimia nervosa. |
hm ik weet zo even geen films, maar wel een docu (staat op internet). Dus als je daar belang bij hebt moet je het maar even zeggen, dan PM ik de link naar je (i.v.m. het welbekende trigger effect :))
|
Even kijken, er was zo'n film met Tracey Gold (Carol uit "Growing Pains") die over anorexia ging, volgens mij heette die film "For the love of Nancy." :) Toch even checken op Imdb.com....
.....Ja, 't klopt. :) |
pretty girls in little boxes
|
Bedankt allemaal :)
|
Hier staan ook nog wel een aantal films op, en natuurlijk niet te vergeten Girl, interrupted (alhoewel anorexia daar niet het hoofdprobleem is)
link naar e-bay Ow ja, bij die link moet je even op zoeken klikken en dan DVD and movies.. (pff ik zag ook shirts daar met "anorexia survivor". Wie gaat daar in hemelsnaam in lopen:S) |
the perfect body
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Films over anorexia en boulimia:
The Karen Carpenter Story The best little girl in the world When Friendship Kills Dying to Be Perfect Sharing the secret Full + allen die al genoemd zijn |
Die to dance
over een meisje die zichzelf uithongert omdat ze bang is dat ze wegmoet bij het dansgezelschap waar ze bij zit. best mooie film. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |