![]() |
foto
|
en?
|
Citaat:
|
is dat je vader die staat te douchen? :p
|
Citaat:
|
wat een zielige reacties
|
Citaat:
Dikke tieten, strak kontje? nee ik vind het een d0pe foto, helemaal als ie niet bewerkt is. |
Citaat:
|
oh nee natuurlijk doet die van mij dat niet, naja spam zijn serieuze topic dan maar helemaal vol.
|
oh nee jij staat er lekker boven hoor :rolleyes: ik zie anders ook nergens tips o.i.d. van jou staan. sommige mensen...
@substantial: hij spreekt mij wel aan, alleen lijkt het net of die dude één borst heeft..ehh tjah dat viel mij op. verder denk ik niet dat ik er iets over kan zeggen qua tips en commentaar enzo, omdat ik zelf weinig verstand heb van fotograveren. maar ik vind hem wel iets hebben (Y) |
ik vind het jammer dat je heel goed ziet dat het een doek is
als je dat niet goed zag was ie abstracter.. en jammer van die donkere balk (?) links |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm heb je er ook nog een bedoeling mee?
Ik vind de kleuren wel leuk, maar ja ik vind wel meer kleuren leuk. De compositie zegt me zo niks. |
Citaat:
die doek hing er gewoon voor de sier maar idd ik had iets meer naar rechts moeten staan |
Citaat:
dus eigenlijk niet echt een bedoeling mee |
Citaat:
die balk vind ik trouwens er wel bij staan...anders ligt de nadruk denk ik teveel op de chicka achter het doek, en ik vind het mooi dat er nu zo'n kleurverschil in zit, dat er nog meer wat donkerder is behalve de dame. maar zoals ik al zei, echt verstand heb ik er niet van, dis slechts mijn mening :) |
ik vind die balk nogal storend imho
|
ik vind het echt mooi.
|
wel grappig maar jammer dat je het doek zo goed kan zien laat maar zeggen
|
Mooie foto. Heel mysterieus, je vraagt je echt af wie die persoon is en wat hij of zij gaat doen...
|
Citaat:
Ik vind de foto potentiël mooi. licht is bijna ok, kleur zeker. De hand had van mij weg gemogen, en de fotograaf dichter bij het model. Klaar. Maak er eens een leuke studie van zou ik zeggen (als je de kans hebt dan..) en schiet een reeks, lekker varriëren. |
ik vind hem erg mooi, 't lijkt net als of ze op de tast een opening door de doek heen zoekt, opening naar een nieuw leven...
|
Doet me denken aan een bekende scene van Hitchcock.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |