![]() |
Wat helpt jou warm houden deze winter?
ja, de jassen hebben we al gehad,
Maar nu horen d'r natuurlijk wel de goede sjaals,mutsen,petjes,wanten, handschoenen, bij waar ga jij voor deze winter?, of pak je gewoon weer de felblauwe skisjaal uit de kast die je al 10 jaar hebt, |
dr liggen hier in huis een aantal handschoenen en sjalen, degene die het vroegst moet werken/naar school moet krijgt de minst afzichtelijke.
|
mijn mooie zwarte korn muts
maybe nog een flameboy muts erbij als ik een zak geld krijg/vind en ik gok op mn blauwe handschoenen... |
Mijn chick en afgeraffelde troep van vorig jaar.
|
M'n PLO-sjaal of m'n warme bordeauxrode sjaal.
|
ik ga gewoon niet naar buiten deze winter. HA
|
Ik hou van sjaals en mutsen.
Een veelste grote zwarte wollen muts en zwarte sjaal houden mij vanaf oktober tot april levend. En verder de verwarming enzo blehh |
Muts met oorwarmers, pluim en oudhollands motief, suede handschoenen óf boardhandschoenen, m'n oude shawl is stuk dus daar moet ik nog vervanging voor vinden.
|
men straalkacheltje met daaroverheen men slaapzak
waardoor alle warmte er lekker onder blijft |
Ik heb nog een sjaal met roze streepjes in verschillende tinten waarbij ik ook handschoentjes heb maar die zijn te koud, ik heb nog een donkerblauw met rode sjaal, ik heb nog een sjaal met van die gaatjes die iedereen vorigjaar had, mijn fijne dikke handschoenen zijn kwijt dus moet ik maar nieuwe kopen maar ik vind het belangrijker dat ze lekker warm zijn en goed zitten dan dat ze mooi zijn.
|
Vorige week net een shawl en bijpassende handschoenen gekocht, heerlijk warm voor straks natuurlijk.
Eigenlijk heb ik het bijna nooit koud, ik ben het type dat zich snel aanpast aan de omgevings temperatuur. Maar ik draag vaker een tshirt onder iets, en natuurlijk liggen mijn hooded top's al klaar :) |
mijn d&g mutsje:o en genoeg sjalen en handschoenen... ik wil alleen nog een (zwarte) sjaal van katoen, want die kriebelen niet zo
|
Zwarte sjaal en terroristen sjaal. En ergens zal ik ook nog wel een paar zwarte handschoenen hebben. Mutsen zijn niet echt aan mij besteed (heb overigens wel een gave van Sepultura :D ).
|
mijn vriendje hihihi :rolleyes:
mijn grijze h&m mutsje en mn zwarte vingerloze handschoenen ik heb nog geen leuke sjaal |
Zwarte handschoenen
Zwart/paarse sjaal of rode sjaal, alhoewel ik denk nog wel een nieuwe sjaal ga kopen :) en geen muts, want dan zit mijn haar daarna zo stom :o |
mijn donkergroene wollen sjaal..:)
en misschien m'n indische-ogen-muts ofzo.. geen idee wat voo r'n ogen 't zijn, hefet volgens mij iets met een gelof te maken.. |
eerlijk gezegd wil ik liever nog niet aan de winter denken, Het is 23 graden en nog steeds zomer. :)
|
omg ik las tot twee keer toe 'wié helpt jou warm houden deze winter'
|
Citaat:
niet de enige hoor.. :o |
ik heb bonten handschoenen nog van vorig jaar
een mutsje beenwarmers panty een sjaal kniesokken ja als ik in de kou moet fietsen interesseert het me niet wat ik allemaal aan heb als het maar warm is! :) maar de handschoentjes enz [wat zichtbaar is] moet nog wel leuk zijn hoor :o |
ik heb alleen mijn p(a)l(t)o-sjaal.
verder heb ik niks eigenlijk ik ga wel handschoenen kopen als ik het koud krijg. |
Ik hoop een lekker geil ding
|
Citaat:
|
Citaat:
& sjaals want ik <3 sjaals. ik heb een zwarte fleeeeece. en een zwartwitgrijze wolliesjaal. maar ik wil meer! & handschoenies, ik heb nog zwarte maar die zijn kapot dus ik wil nieuwe. misschien koop ik die lange zwarte die ik heb gezien. & veel laagjes kleren, vestjes wollen truitjes dikke coltruien hoodies. & beenwarmers & kniekousies |
Sjaaaals.<333
Pas een nieuwe gekocht,maar mijn mammie weet het nog niet,anders gaat ze boos zijn. :bloos: :nono: Ik heb er nu 3 voor de winter. (y) En handschoenen,2 paar over elkaar. Beenwarmers. (y) En kniekouseeen en pantys,en in mijn all stars 2 paar kousen. |
oja beenwarmers en een houthakkers hemd die onderdehand 3/4 mouwen heeft.
|
kleding
|
Toen ik de titel zag dacht ik: Ow ff de naam van mn vriend invullen :D
Maar ik heb bij de V&D van die wanten gezien tot aan je ellebogen, die lijken mij wel errug lekker warrum zitten (y) Ff halen dus! |
:D *grijnst* :D
Dat zouden jullie wel willen weten he |
hiiihihihi jaaa
|
gewoon een zwarte muts, en zwarte wollen vingerhandschoenen. Verder niet, ik ben niet zo'n koukleum
|
Ik ga mijn sjaal & handschoenen kopen, zodra die domme pleister van mijn oor is. Het zo namelijk heel onhip zijn om met pleister over de markt te lopen :p .
Ik ga wss voor een Polo sjaal/handschoenen of Pringle |
M'n biatch
|
Ik moet nog op jacht naar een Belg en een sjaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel sjaals.
Handschoenen vind ik vervelend en mutsen ook + ze staan me niet. En panty's |
Ik wil veel goedkope handschoenen, h*m spul
Rose, mintgroen, beige, rood, zwart, alles maar t moet wel bij mn jas passen maar dat gaat geen groot probleem worden want die is toch saai.. Wel met bijpassende mutsjes waar kwastjes aanzitten, en een grooote sjaals (y) |
Centrale Verwarming? Duuh :|
|
ik heb echt te veel shawls & andere zooi, maar wil nog altijd mintblauw/groene leren handschoenen.
en dan ben ik wel tevreden. |
oldschool gebreide wanten door mn oma gemaakt, zwart met witte borduursels en rode vingertoppen.
en ik heb een collectie 70's-sjaals van mn ma in gebruik. en een lief smal wit gebreid sjaaltje. op mn hoofd doe ik niks, of ik doe het de rest van de dag niet af. mn haar is pluizig genoeg. |
regenlaarsjes en ducktape (y)
|
hm, ik heb nog een zwarte grof gebreide wollen muts
en een grijze sjaal en zwarte handschoenen ik kom de winter wel door :) |
Like, beenwarmers in n zooi kleuren en dikke panty's (of maillots ofzoo) en ik heb sjaals. Aan mutsen doe ik niet want mn haar gaat dan in de war en oorwarmers zitten rrot. En ook daar gaat je haar van in de war. En het staat lelijk.
|
DE liefde die ik krijg van dit forum houd me warm :o :D :p .
|
och, het zal voor mij wel weer een harley-davidsonmuts worden, en een lange gebreide sjaal. en mijn nieuwe handwarmers(y)
|
De Australische zon. :cool:
|
ik ga dit seizoen dassen en sjaals kopen alsof het warme boordjes zijn :o
|
mijn grote warme beige gebreide sjaal van 3 meter :cool:
|
oorwarmers zijn wel gaaf eigenlijk.
maar dan moet je wel een kapsel hebben wat erbij past. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |