![]() |
Cult Of Luna - Salvation
eerst Isis, nu dit.... het kan niet op.
voor de liefhebbers van Isis: dit moet je net zo hard hebben, want wat ze hier presteren is ronduit geniaal. |
:cool: (y)
|
ik vind ze overigens wel wat harder dan Isis.
live is het overigens fucking vet, die zanger metalled er een eind op los. de band presteert goed. ik moet dit idd ook hebben, maar net zoals Isis wacht ik denk ik op de release. |
ik koop die plaat wel bij hun show in de Goudvishal.
Heaven Shall Burn is dan de headliner geloof ik. Hoe bedoel je vette avond :D |
ik kende er tot nu toe niet veel van
heb het alleen maar opgezet als achtergrond muziek eigenlijk, maar het klinkt wel heel erg vet |
cof is zo geniaal.
die nieuwe cd moet ook gewoon goed zijn! en natuurlijk hun optreden in de goudvishal samen met heaven shall burn en the ocean......hoe wreed is dat! |
cult of luna
:rolleyes: |
Citaat:
sjezus idd. eerst genieten en dan losgaan in de mosh;) |
Cult of Luna is wel gaaf. (y)
|
'wel' is nogal overbodig in jouw beargumentatie
|
cof gaat headlinen (tenminste, dat heb ik gister gehoord)
|
nou, wie gaat er nog?
ik denk dat ik alleen ga want mn vriend heeft al andere plannen gemaakt en verder ken ik weinig mensen die het echt heel goed vinden |
Ik zal die 2 cds is downen.
Op pukkelpop vond ik ze wel, geluid was minder. |
ik ga daar wel plaatjes draaien.
Blijf Salvation een wereldplaat vinden, maar dat is elke Cult of Luna cd... Heaven Shall Burn ben ik ook wel benieuwd naar hoe hun nieuwe materiaal in een kleine zaal klinkt. De laatste keer dat ik ze in een kleine zaal zag was met Liar destijds. The Ocean ben ik eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar. Allemaal instrumentaal, maar erg hypnotisch allemaal. |
Geef mij maar Salvation van Funeral mist.
da's toch wel een stuk vetter als die crappy metal/mathcore crossover blabla rotzooi... |
Cult of Luna maakt eerder postrock, dus jouw argumenten gaan niet echt op.
|
Citaat:
|
Damn, daar ga ik bij zijn.
|
Ben ook van plan om langs te gaan bij de show in de Goudvishal. Benieuwd naar Col en The Ocean. Heaven Shall Burn is nie echt mijn soort band, maar vond ze wel aardig klinken op het Gvh-Festival, dus lijkt me wel een keer tof in zon klein zaaltje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan helaas niet aanwezig zijn in de Goudvishal (n)
|
Citaat:
|
wel allemaal komen he! het is nog lang (met nadruk op nog lang) niet uitverkocht.
|
Ik ben siked.
|
Citaat:
dit is muziekvlinder: shut up:p --> maarten, ik wil wel graag mee eigenlijk:D ik spreek je er wel over zaterdagavond, ja? |
Citaat:
|
iedereen kan nog gewoon komen.
Reserveren voor al onze concerten is wel het beste / en makkelijkst. heel simpel. www.goudvishal.nl Bij elk concert staat een button Reserveer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |