![]() |
Kun je zwanger worden..van..
Voorvocht van een jongen als je aan het vrijen bent zonder condoom zonder dat hij klaar komt in je?
|
Ja
|
Oke en kun je een zwangerschaps test laten doen bij je huisarts?
|
en stel ik zal nu voor het eerst de pil slikken word ik dan als ik stop weer ongesteld?
|
Citaat:
En die test kan je toch pas na een aantal weken of dagen laten doen :confused: |
zo'n test haal je trouwens bij je drogist, hoef je neit voor naar de huisarts..
kost alleen wel btje lef om dat af te rekenen bij de balie(zie me nog staan :bloos: , al die vragende/afkeurende blikken om je heen :) ) |
Citaat:
|
Ja, je kunt er zwanger van worden maar de kans is vrij klein.
Ja, koop er 1 bij de drogist, rond de 12 euro :) Met de pil slikken slik je 3 weken en stop je 1 week. Dat is de week waarop je ongesteld bent. Je kunt doorslikken, maar eerlijk gezegd vind ik dat persoonlijk onnodig en slecht voor je ritme. |
ligt eraan of je andere voorbehoedsmiddelen gebruikt
|
L&g
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kans is klein, maar het kan wel.
Is het trouwes niet zo dat die testen bij de drogist pas werken vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden? Dus 3weken later ofzo? Terwijl je het bij de dokter direct kan laten testen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, de pil achteraf slikken heeft nooit nut. |
Citaat:
Met de pil moet je doorgaans beginnen op de eerste dag van je menstruatie, dus je moet sowieso eerst op je menstruatie wachten, als je zwanger bent wordt je waarschijnlijk helemaal niet ongesteld, al kun je wel wat bloed verliezen. |
Citaat:
|
Wat ik me dan weer afvraag: het hoeft toch niet altijd zo te zijn dat je niet ongesteld wordt als je zwanger bent? Ik ben bijvoorbeeld aan de pil en mocht ik zwanger zijn, hoe kan ik dat dan ooit merken?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |