![]() |
Lang haar
Ik wil m'n haar lang laten groeien, maar hoe doe ik dat op een verantwoorde manier? Gewoon laten groeien en niets aan doen of bepaalde dingen bij laten houden?
|
Zo nu en dan de punten bij laten knippen, heb ik ook gedaan.
Als je het namelijk in 1 keer laat groeien heb je zoveel split erin dat je het meteen weer kunt afknippen. |
ligt er aan hoe dik je haar is jan. maar het is wel aan te raden idd. als je haar langer groeit gaat het de eerste paar jaar vooral vaak in je gezicht hangen en te warm zijn in de zomer..
|
wat is zo nu en dan?
1 keer in de 2 maanden lijkt me nogal overdreven of niet ik vertrouw geen kappers |
niet laten groeien... :nono:
maar anders zou ik het gewoon laten groeien.. hoppa.. niets meer aan doen. weet niet hoe je het nu hebt.. krijg je lekker zo'n periode waarin je alleen nog maar bad hair days hebt.. een hele bad hair seizoen zeg maar.. leuk joh.. |
ik ben op een gegeven moment gewoon 2 jaar niet naar de kapper geweest, opzich was mijn haar best kut naar een tijd omdat ik het ook elke dag was.
oh en tussen periodes zuigen kont. |
Citaat:
|
Haha, my god. Op een verantwoorde manier je haar laten groeien.
Hoe kan je dat in hemelsnaam onverantwoord doen? |
Citaat:
|
Citaat:
(Haha?) |
Ik laat het nu ongeveer 2 jaar groeien, komt tot iets over m'n schouders. In het begin gebruikte ik gel (goddamn daar kom ik nooit meer overheen :() totdat het voorbij m'n oog kwam. (wel toen ik het uittrok, laat daar geen misverstand over bestaan)
Daarna heeft het een tijdje gay gezeten, maar daar moet je je maar doorheen bijten, anders ben je geen lang haar waard. En daarna gewoon laten GROOOOOOOOEEEEIEEEEEEEEEEENNNN!!!!!!!! totdat je vind dat je er genoeg van hebt (bij mij tot m'n onderste rib) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind overigens een beetje gel niks mis mee. Ik doe er altijd een beetje in, niet dat het er plakkerig uitziet, maar anders zit t bij mij gewoon kut, dan hangen er allemaal van die korte haartjes tussen. |
Citaat:
|
volgens mij vergt dat nog aardig wat verzorging
als je het echt mooi wilt hebben teminste |
Citaat:
|
Ik heb 3 jaar lang met lang haar tot over mijn schouders rond gelopen, gewoon eens in de 3 maand punten knippen.
Voor 2 jaar geleden m'n hele kop kaal geschoren, nu laat ik het weer groeiten het is nu zo'n 14 cm alweer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik schat het ongeveer 65 cm.
|
Ik ongeveer 37 cm
|
90 cm :cool:
|
emo hairdo is the only hairdo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vraag anders aan je zus of whoever of diegene een keer in de 2 of 3 maanden de puntjes eraf knipt, hoef je ook niet nar de kapper.
|
30 cm :|
|
hoe kan het dat je haar moeilijker te behandelen is als je het laat groeien en tussentijds niet steeds bij laat knippen?
Als je al eenmaal een tijdje lang haar hebt is het dan beter te behandelen? |
Citaat:
|
Ik liet het altijd gewoon gaan en eens in het half jaar de punten eraf. Anders vond ik het niet opschieten en had nooit vreselijk veel last van gespleten punten. Moet je zelf even bekijken wanneer het echt tijd wordt om je punten eraf te laten halen.
Er zijn trouwens maar weinig kappers die het doen, maar ik heb een kapper die brandde de punten eraf. Is beter voor je haar, het split veel minder snel weer dan met knippen, en je bent er bijna van verzekerd dat ook echt al je punten weg zijn. Dan pakken ze een plukje haar, die draaien ze stevig (alle punten steken er dan uit), dan gaat de kaars er langs, punten zijn weg. Maar maar weinig kappers doen dat omdat het toch een apparte techniek is die je wel goed moet beheersen wil je geen ongelukken veroorzaken. |
Citaat:
|
Citaat:
De enige die ik ken die het doet (die ook andere kappers traint in deze techniek) zit voor de meeste mensen wat ver weg denk ik... Elsloo... Voor de mensen die wel in die buurt wonen: Kapsalon Ideaal Elsloo, vragen naar Bertus. |
Citaat:
|
Citaat:
Trein naar assen, bus naar drachten/heerenveen (lijn 16 of 116), Uitstappen in Oosterwolde Instappen bus naar steenwijk (lijn 17) Uitstappen Elsloo, kapsalon zit er vlak naast (ietsje naar links en dan aan je linkerkant) |
Citaat:
|
Citaat:
Denk het ook wel ja :D |
Zou trouwens wel ff afspraak maken omdat je dan door Bertus behandeld wilt worden en niet door een ander (de rest doet en kan het niet). Dan weten ze even dat ze daar rekening mee moeten houden. Ik pm je het nummer wel ff als je dat wilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
done:D |
branden :s
|
Citaat:
|
ik neuk liever (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga vandaag overigens weer even m'n kop laten tondeuzen (hallee, nieuw werkwoord) |
Citaat:
Lang haar is voor échte mannen (y) |
|
Citaat:
|
Op z'n langst 45 cm, maar 't is zo ongelijk, pluizig en verkracht als het maar kan dat 't heel wat korter lijkt :>
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |